On Catalunya
Platja de les Roques Planes
Una de les perles que recorren el camí de ronda
On: Costa Brava sud. Va entre Torre Valentina i Can Cristos, al peu de la C-253. Serveis: Cap. Ocupació: Mitjana. Ideal per a parelles.
De Torre Valentina a Can Cristos serpenteja el camí de ronda més seductor, on les flors et saluden i els colors de la felicitat -el blau profund del mar, el verd dels pins, i el blanc, vermell i negre de les roques capritxoses- s'uneixen en sagrat matrimoni; i on les caletes -cinc, cadascuna més bonica-, apareixen una darrere l'altra com perles enfilades d'un collaret. Vine a conèixer-les i digues si no et ve de gust quedar-te-les totes... Perquè el millor de l'estiu encara ha d'arribar. Quan les platges deixen d'estar abarrotades, quan es pot trobar lloc per aparcar... quan es pot respirar, aquest és el millor moment per redescobrir el litoral.
- El nou paradigma de l’ocupació Un estudi del Deutsche Bank afirma que el títol universitari “ja no és garantia d’èxit laboral” després de la irrupció de la IA
- Descans nocturn Els otorrinos coincideixen: "Dormir amb la boca oberta pot afectar seriosament la teva salut respiratòria"
- Universitat d’Alacant Investigadors d’Alacant aconsegueixen detectar indicis d’Alzheimer en una conversa de només quatre minuts
- Art La Casa Natal de Dalí exposa un quadre inèdit que va regalar al seu amic, el fotògraf Meli, a canvi d’un retrat del seu casament
- Entrevista Montse Pascual, nova directora del Parc: "Treballarem per reforçar l’equilibri entre ús i conservació del cap de Creus"
