On Catalunya
PLATGES DE SOMNI
Es Comte
Probablement, la platja amb el rècord del món de 'selfies'
On: Eivissa. S’hi arriba des de Sant Antoni o des de prop de Sant Agustí, seguint els cartells. Serveis: tots Ocupació: molt alta. Per a addictes al ’selfie’.
Diuen que en aquestes platges de ponent l'aigua adquireix una coloració que res ni ningú ha aconseguit imaginar, i que la lluminositat del cel d'un blau mediterrani dóna pas a sanguinis ocasos amb què la naturalesa no es cansa de sorprendre'ns. Acosta-t'hi de bon matí i descobriràs altres platges diferents. Més íntimes. Més calmes. O espera al final del dia i busca una llotja més allunyada de les masses. Increïble espectacle veure aquests illots retallant la llum de l'ocàs, o escoltar les sessions del Sunset Ashram amb un mojito de maduixa a la mà. Aquesta pot ser que sigui la platja amb el rècord del món en 'selfies'.
MIGUEL Á. ÁLVAREZ ALPERI
- El nou paradigma de l’ocupació Un estudi del Deutsche Bank afirma que el títol universitari “ja no és garantia d’èxit laboral” després de la irrupció de la IA
- Descans nocturn Els otorrinos coincideixen: "Dormir amb la boca oberta pot afectar seriosament la teva salut respiratòria"
- Universitat d’Alacant Investigadors d’Alacant aconsegueixen detectar indicis d’Alzheimer en una conversa de només quatre minuts
- Art La Casa Natal de Dalí exposa un quadre inèdit que va regalar al seu amic, el fotògraf Meli, a canvi d’un retrat del seu casament
- Entrevista Montse Pascual, nova directora del Parc: "Treballarem per reforçar l’equilibri entre ús i conservació del cap de Creus"
