On Catalunya
PLATGES DE SOMNI
Cala Formentor
L'elegant platja burgesa de Mallorca
On: agafant la Ma-2210 en direcció al far de Formentor des del port de Pollença. Serveis: Tots. Ocupació: Alta. Per a banyistes de nivell.
El 1931 es va construir el Gran Hotel de Formentor en un lloc tan magnífic que va acabar sent un dels centres turístics més famosos de Mallorca. Era la cala del Pi de la Posada, tancada al sud per la illeta de Formentor, sobre un fons de pinedes i alzines, la cresteria de la muntanya a sobre i una platja en què els pins besaven el mar, de fons lluminosos i arenes suavíssimes, una de les més pures del Mediterrani. Formentor i el seu gran hotel van constituir un dels llocs més famosos del Mediterrani, capaç de proporcionar una estada deliciosa. Segueix sent una de les platges més elegants de Mallorca.
MIGUEL Á. ÁLVAREZ ALPERI
- Previsió meteorològica ¿Quin temps farà pel pont de Maig? Hi haurà de tot
- Salut mental ¿Atendre el teu fill o deixar-lo plorar? Rafa Guerrero, psicoterapeuta, aclareix els dubtes: «És una aberració...»
- La Portada d'El Matí de Catalunya Ràdio L’assetjament, un perill per a la democràcia
- Pont ¿Quins supermercats estan oberts l’1 de maig, Dia del Treballador, a Barcelona i Catalunya? Horari de Lidl, Mercadona i la resta de botigues
- Pont ¿Quins centres comercials estan oberts l’1 de maig, Dia del Treballador, a Barcelona i Catalunya?
