On Catalunya
passeig amb gust
Tast a la Rambla: La Rambla té sabor
Tast a la Rambla torna a BCN amb la millor cuina de la ciutat i la seva àrea metropolitana

tast /
Torna el gran festival gastronòmic del centre de Barcelona, el Tast a la Rambla, que aquest cap de setmana (va començar aquest dijous i es prolongarà fins dilluns) reuneix a la Rambla de Santa Mònica una cosa així com la flor i nata de la cuina de la ciutat (i voltants). En la sisena edició d’aquesta festa de la bona alimentació hi haurà degustació, per descomptat, però també tallers, premis, exposicions, música, concurs de tapes... i si res es torça, segurament bon temps.
Repartits en mitjana dotzena de categories i espais, des de Tapes i platerets’ fins a Cuina d’autor –passant per Cuina metropolitana, Cuina tradicional i Pastisseria–, a l’anomenada zona de degustació els xefs posaran el seu art culinari a disposició del públic barceloní –la qual cosa porta temps sent, per dir-ho així, el cor de la festa. A preu de fira, naturalment.
Una quarantena de degustacions
Per uns quants tokens (la moneda oficial del festival), els assistents podran elegir entre la quarantena de degustacions de cuiners com Carles Abellan, de La Barra de Carles Abellan, Jordi Esteve, de Nectari, Nandu Jubany, de Pur, i Ever Cubilla, d’Espai Kru, a l’espai de Cuina d’autor; Fran Heras, de Llamber, Carlota Claver, de La Gormanda, i Ada Parellada, del Semproniana, a l’espai de Cuina tradicional; Víctor Pardo, de La Bonaigua, Jó Baixas, de Follia, i Pablo Carrizo, de This & That Co., a l’espai de Cuina metropolitana (restaurants de l’àrea metropolitana); o Christian Escribà i Takashi Ochiai, de les pastisseries batejades amb els seus respectius cognoms, a l’espai de Pastisseria. I tot això només per obrir boca.
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- Per unanimitat Barcelona retira la medalla d'honor al mèrit a Rosa Peral
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- La prima negativa de l’opa al Sabadell cau a la meitat
- Salut Mental i Joves (II) Josep Matalí, Sant Joan de Déu: "Hem de capacitar-nos per donar un major acompanyament emocional als joves"
- Els premis Barceloní i Barcelonina de l’Any obren les festes de la Mercè
- La festa major de Barcelona Una capital que es reivindica "viva"
- Petons, nervis i la cita més críptica de Julio Camba
- Javier Moll. President de Prensa Ibérica "Representen l’amor per la ciutat"