On Catalunya
campanya DE nadal
Codorníu, espot modernista

Codorníu, espot modernista_MEDIA_1 /
Per als seus anuncis nadalencs, Codorníu ha fitxat l'il·lustrador Conrad Roset, el qual reinterpreta la primera campanya de cartelleria modernista de la història del cava, que el 1898 va revolucionar la publicitat amb artistes com Casas, Utrillo i Junyent. La campanya actual repeteix el lema de l'any passat: Som Codorníu, des de 1551. Roset ha creat dues peces amb un mateix fil conductor: una declinació modernista per al cava Cuveé 1872 i una altra de més femenina per a Anna de Codorníu. La campanya, llançada dijous en diversos països, espera aconseguir més de 420 milions d'impactes, sobretot a la televisió i internet. A la foto, Toni Segarra, de l'agència SCPF; el CEO del grup Codorníu Raventós, Javier Pagés; María del Mar Raventós i Roset.
- De la política, ¿se’n surt? (VII) Alberto Fernández Díaz: «Em va doldre que Quim Forn entrés a la presó»
- Novetat Cercle blau a Whatsapp de Meta AI: com treure'l del telèfon
- Castells Un nou protocol sanitari protegirà la diada castellera de Sant Fèlix de Vilafranca un any després del greu accident
- Festa major Carrers de Sants contracten seguretat per les destrosses
- Espanya buidada El concurs de llançament de pernil
- Habitatge El milionari José Elías opina sobre comprar o llogar el 2025: "Si guanyes 2.000 euros al mes..."
- Aquest és el dia de la setmana amb més robatoris en les llars catalanes
- Salut Aquestes són les conseqüències d'utilitzar la mateixa roba interior dos dies seguits
- Maldat i interessos Els incendis intencionats arriben al 25% i la Guàrdia Civil avisa que l’única prevenció és la «col·laboració ciutadana»
- Cinema De Springsteen a Dràcula: 10 propostes per a la rentrée cinematogràfica