On Catalunya
campanya DE nadal
Codorníu, espot modernista

Codorníu, espot modernista_MEDIA_1 /
Per als seus anuncis nadalencs, Codorníu ha fitxat l'il·lustrador Conrad Roset, el qual reinterpreta la primera campanya de cartelleria modernista de la història del cava, que el 1898 va revolucionar la publicitat amb artistes com Casas, Utrillo i Junyent. La campanya actual repeteix el lema de l'any passat: Som Codorníu, des de 1551. Roset ha creat dues peces amb un mateix fil conductor: una declinació modernista per al cava Cuveé 1872 i una altra de més femenina per a Anna de Codorníu. La campanya, llançada dijous en diversos països, espera aconseguir més de 420 milions d'impactes, sobretot a la televisió i internet. A la foto, Toni Segarra, de l'agència SCPF; el CEO del grup Codorníu Raventós, Javier Pagés; María del Mar Raventós i Roset.
- Urbanisme Les obres a l’interior de l’estació de Sants desorienten els viatgers
- Política Junts i el PSOE es van reunir dilluns després del ‘no’ d’Illa al referèndum
- Revolució en la mobilitat Els llums V16 permetran avisar dels incidents de trànsit en temps real
- Empreses Nestlé anuncia l’eliminació de 16.000 llocs de treball a les seves fàbriques de tot el món
- Cribratge de càncer de mama El País Valencià no va trucar a 90.000 dones que s’haurien d’haver fet una mamografia el 2024