On Catalunya
NEW NEW NEW
La Perra Verde: nou ‘must’ en la ruta vegana de Barcelona
Ni un producte d’origen animal: ni el menjar ni les cerveses. I tot el més autèntic possible, menjar ‘veggie’ amb el sabor de les tapes de tota la vida

Qualsevol persona vegana ha topat amb el mateix dilema: prendràs alguna cosa amb els teus amics i la carta de tapes ‘veggie-friendly’ es limita a amanides, algun hummus, fruita seca i, amb sort, falàfel. Ni el formatge et salva.
Per això, cada vegada neixen més locals com l’acabat d’estrenar La Perra Verde (Torrent de l’Olla, 12), taperia, restaurant i cerveseria on tots els productes són «sense maltractament animal», fins i tot la cervesa. Perquè no, al súper, no totes són veganes: «N’hi ha algunes en què durant el procés de fabricació s’utilitzen ingredients provinents de l’animal, o també en el filtratge», assegura Isabel Fernández, fundadora.
La Perra Verde sorgeix com a culminació de molts anys de veganisme d’Isabel, en què va experimentar fins a trobar aquells sabors que tant trobava a faltar a la cuina típica de la península. «Volia compartir aquests àpats amb tothom», i per descomptat, continuar amb l’agenda política per «donar una empenta al moviment vegà», assegura.
Notícies relacionades¿L’especialitat de la casa? Més enllà de formatges i croquetes veganes —sí, és fàcil substituir els lactis i preservar el sabor original—, recomana les crispetes de coliflor, «un punt intermedi entre un ‘nugget’ pel cruixent de l’arrebossat i una espècie de peix pels condiments que utilitzem».
I, com no podia ser de cap altra manera, el local és ‘pet-friendly’. Per compartir les tapes amb humans i no humans. «Ja ho diu el nom del bar, ¿no?», diu fent broma la mànager.
- Selectivitat La nova selectivitat s’estrena a Catalunya amb un descens de notes i aprovats
- Selectivitat 2025 Els alumnes amb les millors notes a les PAU 2025 a Tarragona: "Donen molta 'bola' a la selectivitat, però no és per a tant"
- Un problema a l’alça Catalunya imposarà multes als pacients que agredeixin sanitaris
- Cimera a la Haia Trump amenaça Espanya amb una guerra comercial: «És terrible el que ha fet. Haurà de pagar el doble»
- Les tres millors puntuacions
- L’últim acte El vell camp va dir adeu amb el comiat d’Alba i Busquets
- Lliga número 38 dels blancs El Madrid guanya la Lliga aprofitant el primer ‘match ball’
- EL MERCAT DE FITXATGES Laporta emplaça l’Athletic que no interfereixi amb Nico
- Mobilitat Renfe proposa alternatives al tall de l’R3 de Rodalies
- València / Las Palmas Un home asfixia i apunyala la seva dona i el seu fill de 2 anys