On Catalunya
EL SEMÀFOR D’EL MUNDO TODAY
«Vaig anar al Museu d’Història i em vaig contagiar de pesta negra»
L’actualitat del demà de Barcelona
Museu d’Història
Vaig anar amb tota la bona intenció d’aprendre la nostra història, però als dos dies em vaig començar a trobar malament i a l’anar a l’hospital em van diagnosticar pesta negra. Entenc que un museu d’història no pot esborrar el passat, però haurien de tenir millors protocols de seguretat, perquè ara em trobo malament i he hagut de faltar a la feina. M’agradaria tornar-hi, però em fa por ser conquistat per Napoleó.
Església Neoadventista Powerade Experience
Powerade ha patrocinat aquesta branca del cristianisme protestant i ara resulta que Jesucrist va poder caminar deu anys més al desert gràcies al fet que estava més ben hidratat. Ara, un dels seus millors miracles va ser el de convertir l’aigua en Powerade, i el de convertir una derrota en un aprenentatge. En lloc de ressuscitar als tres dies, gràcies a Powerade va ressuscitar als cinc minuts. La millor religió.
Litxi
Després d’anys d’investigació, per fi puc assegurar que la millor fruita del món, de la història i probablement mai inventada per l’home és el litxi. Ho sento pomes, mandarines, kiwi groc o el sempre efectiu plàtan, ja tenim un guanyador i és el litxi. El seu sabor és indescriptible, la seva manera de menjar-lo és emocionant, per moments fins i tot èpica. No m’imagino una experiència millor.
Rubén
Aquesta setmana el Rubén estava d’aniversari i va portar magdalenes a l’oficina sense reparar en el fet que la Cristina d’Administració és celíaca i no en pot menjar. Ell es defensarà dient que va portar magdalenes sense gluten per a ella, i que jo me les vaig menjar sense ser celíac. Però el que no dirà és que a mi m’agrada tastar coses diferents, així que al final la pobra es va quedar sense poder menjar res. Vergonyós.
Ja ets subscriptor o usuari registrat? Inicia sessió
Aquest contingut és especial per a la comunitat de lectors dEl Periódico.Per disfrutar daquests continguts gratis has de navegar registrat.
- Desnonament massiu Els desallotjats del B9 acampen sota una sortida de la C-31 a Badalona i Albiol diu que farà desmuntar les tendes
- Anàlisi L’advocat Martín-Duarte
- Urbanitat BCN aprova la nova ordenança de civisme, en vigor a principis del 2026
- Accident mortal Mor atropellada una jove de 20 anys que circulava en patinet a Sant Cugat
- Mobilitat Viatges il·limitats per 6,20 euros a l'any: així pots demanar la targeta social a Barcelona per a majors de 60 anys o discapacitats amb rendes baixes
- Previsió meteorològica L’episodi de pluges intenses «estàtic» s’acarnissa a Badalona, el Maresme i el Vallès a l’espera de més precipitacions
- Crisi ramadera L’últim senglar infectat canvia l’escenari: «Reforçarem la vigilància en l’entorn de Sant Cugat per detectar més casos»
- Professor i pedagog Mor als 87 anys Joaquim Arenas, un dels pares de la immersió lingüística
- Escàndol internacional Trump, Clinton i la trama Epstein d’abús sexual: les claus
- Accident mortal Mor atropellada una jove de 20 anys que circulava en patinet a Sant Cugat
