On Catalunya
EL SEMÀFOR D’EL MUNDO TODAY
«L’urbanisme d’Horta no és tan dolent com perquè hi hagi tanta gent parlant del ‘laberint d’Horta’»
L’actualitat del demà de Barcelona
Muerte por pelea en Barcelona /
Dir «t’ho vaig dir»
No hi ha res comparable al món. Oblida’t d’anar al cine, al teatre o a espectacles de ‘stand-up’. No hi ha res que et proporcioni més plaer que quedar amb algú que hagi pres una mala decisió i que n’estigui pagant les conseqüències i dir-li «t’ho vaig dir». ¡Oooaaaahhhh! Millor que el sexe. S’emporta el nostre verd aquesta setmana. Top 1. No hi ha res millor.
El Laberint d’Horta
Diuen que és una experiència única, però a mi em va semblar molt fàcil. Tots els carrers estan perfectament senyalitzats. La gent hi camina amb calma sorprenent. La veritat és que no dista gaire de qualsevol carrer normal: voreres, asfalt, botigues. Tots els carrers del laberint tenien sortida, fins i tot hi ha diverses parades de metro. No sé, com a experiència és interessant, però jo no n’hi diria laberint.
La música dels meus veïns
Gràcies als meus veïns he descobert música i decibels que mai vaig pensar que podien existir. És igual l’hora que sigui, ells em delecten amb els millors èxits llatins i populars dels últims anys. De vegades en lloc de dormir em quedo escoltant aquestes cançons, però no m’importa, perquè el coneixement és l’objectiu principal de la vida, i gràcies a ells estic coneixent nous cantants.
Rubén
El Rubén s’ha apuntat a ioga, i ara va donant lliçons de ioga com si fos un mestre. És cert que ha anat a diversos cursos de ioga i que al gimnàs l’han contractat per fer-hi classe, però si tant li agrada el ioga hauria de posar en pràctica un dels seus principis, que és la humilitat. No pots anar per la vida dient als altres quines postures han de fer per molt professor de ioga que siguis.
- SEGURETAT SOCIAL I PENSIONS El Govern manté la ‘retallada’ a les pensions: jubilar-se abans de temps es penalitzarà tot i que s’hagin cotitzat més de 40 anys
- Pensions ¿Quan es cobra la paga doble de Nadal? Bones notícies per als jubilats
- Privacitat "Jo mai dono el DNI": un expert explica com donar les teves dades de forma segura en hotels i allotjaments
- Acte a la Generalitat Illa llança la seva reforma de l’administració pública de la Generalitat amb 50 propostes d’experts
- A Vilablareix Incendi al restaurant Mas Marroch dels germans Roca: crema tota la cúpula del local
- El SEPE paga 600 euros a qui completi cursos gratuïts el 2025: requisits i com sol·licitar-los
- Polèmica entre les subcontractes La Generalitat detecta desenes de treballadors turcs sensepapers a les obres del Camp Nou
- A Vilablareix Josep Roca lamenta l'incendi al Mas Marroch però assegura que veuen "el foc i el fum com a punt de partida de la creació"
- L’acusat d’assetjar la família de Canet de Mar que va demanar més castellà a l’escola: «Va ser la crispació del procés»
- Agressió sexual Una funcionària de Lledoners es veu obligada a coincidir amb l'intern que la va agredir sexualment
