On Catalunya
EN FAMÍLIA
'El dia minimúsica': música en gran
Mishima, Maika Makovski, Reggae Per Xics o Marc Parrot encapçalen el cartell del festival del Poble Espanyol

zentauroepp48137089 nens190516111226
El cartell d’aquesta edició d’‘El dia minimúsica’ és impactant. Els incontestables Mishima, la personal Maika Makovski, l’energia de Reggae Per Xics, el mà a mà de Marc Parrot i la il·lustradora Eva Armisén o Miqui Puig encapçalen un programa de vuit hores per a un públic de 0 a 12 anys, però també per als pares, a qui se’ls posen els pèls de punta només de recordar l’última aventura festivalera. Si és el cas, teniu un clar ‘save the date’ per a aquest diumenge, 19.
El dia minimúsica
Poble Espanyol (Avinguda de Francesc Ferrer i Guàrdia, 13)Horari: Diumenge, 19, d’11.00 a 18.30 hores.Preu: 16 €
L’oferta complementària als concerts també ha sigut molt mimada. Rosa Amedo va obrir una de les primeres escoles d’Europa per a joves aprenents de ‘djs’ el 2010. Els tallers de la Pioneer DJ Kids han passat també pel Sonar o el Primavera Sound. Altres propostes són ballar amb patins a la ‘roller disco’, un taller on es poden fabricar instruments de cartró, projeccions de curts sobre música o jocs de fusta per a nadons i per als més grans.
El toc mestre el donarà l’alfombra màgica disco de Guillamino, sobre la qual els més minis entre els minis podran remesclar el ‘Baby Shark Dance’ trepitjant les seves tecles. ‘Mommy’, ‘daddy shark’ i la resta de la família estan citats a donar-ho tot. Doo doo doo doo doo doo.
- Alerta Fernando Simón demana preparar-se per al pitjor: "Cada vegada seran més freqüents"
- 1.617 dies de suspensió de funcions Sanció de quatre anys sense sou ni feina al policia de Badalona que va robar sobres de pernil de 25 euros en un Mercadona
- El 30 de maig Jordi Vilà obre un restaurant en un hotel de luxe de la Costa Brava
- Alimentació El nutricionista Pablo Ojeda desvela la fórmula per acabar amb la inflor abdominal: "Importa més del que creus"
- Gestió hídrica a Catalunya Els embassaments catalans arriben al 80%: sense aigua regenerada ni dessalinitzada haurien estat buits un any i mig