ENVIA LA TEVA PREGUNTA
Ada Colau, alcaldessa de Barcelona d'En Comú Podem, respondrà als lectors en un debat de Primera Plan@
El col·loqui es realitzarà al Recinte Modernista Sant Pau el dijous 23 de maig, a partir de les 9.30 hores

zentauroepp48158901 grafcat9100 barcelona 15 05 2019 la alcaldesa de barcelo190517182336 /
Ada Colau, candidata d’En Comú Podem en les eleccions municipals del 26-M per repetir a l’alcaldia de Barcelona, serà la convidada d’un nou esmorzar col·loqui Primera Plan@, que organitzen EL PERIÓDICO i Banc Sabadell. La trobada es realitzarà al Recinte Modernista Sant Pau el dijous 23 de maig, a partir de les 9.30 hores.
Els lectors interessats a assistir-hi poden reservar una plaça en el correu electrònic elperiodico.primeraplana@esmorzars.net o trucant al telèfon 93 159 49 40.
També hi poden participar enviant les seves preguntes a través del següent formulari. Les qüestions escollides i el nom dels que les formulen apareixeran en les edicions impresa i digital del diari.
Vivenda social En Comú Podem Eleccions municipals Ada Colau Catalunya Ajuntament de Barcelona
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Succés Mor tirotejat un home en un portal del carrer de Consell de Cent a Barcelona
- Debat al Parlament El president Salvador Illa crida a un pacte sobre infraestructures per afrontar la mobilitat i el creixement econòmic
- Un gran projecte Així serà el nou Liceu Mar: 210 funcions anuals, restaurant amb vistes i 47 milions de pressupost
- Fort correctiu al jutge Peinado El Suprem rebutja la intenció del jutge Peinado d’imputar Bolaños en el cas Begoña al no apreciar cap indici de delicte
- Nou cicle republicà ERC exigirà un mínim de 50 militants i un 3% d’avals per constituir-se en corrent intern