Cas Koldo
Feijóo, després de l’«estupor» que Ábalos continuï de diputat: «Seguim sorpresos que no hi hagi ningú que retiri la confiança d’una vegada al Govern»
«Vivim amb un president envoltat absolutament de corrupció», va apuntar el president del Partit Popular a la seva arribada a una trobada informativa organitzada per Nova Economia Fòrum

El president del Partit Popular, Alberto Núñez Feijóo, es va referir aquest dijous al «natural estupor» que va proclamar el jutge Leopoldo Puente davant la continuïtat de José Luis Ábalos com a diputat al Congrés.
Però, abans d’assistir a una trobada informativa organitzada per Nova Economía Fòrum, va expressar que el que realment els sorprèn és que encara “no hi hagi ningú que retiri d’una vegada la confiança al Govern”.
Feijóo va unir el comentari del jutge del Tribunal Suprem amb la sensació que, va dir, «la immensa majoria dels espanyols comparteix l’estupor de veure com les tres persones que van consagrar Sánchez» un va comparèixer ahir al Suprem (José Luis Ábalos), un altre ho farà aquest matí (per Koldo García) i un tercer «és a la presó», en al·lusió a Santos Cerdán.
«I contrastar això», va postil·lar Feijóo, amb el que va dir Pedro Sánchez al ple del Congrés, en afirmar que el seu és un dels «governs més decents» d’Europa, això sí que «causa estupor», va remarcar el president del PP.
«Vivim amb un president envoltat absolutament de corrupció i continuem sorpresos perquè no hi hagi ningú al Congrés dels Diputats que retiri la confiança d’una vegada al Govern», que encapçala Pedro Sánchez, va reblar Feijóo, i «on s’ha produït més corrupció que mai en els gairebé cinquanta anys de democràcia».
Per tant, per a Feijóo, «tothom està sorprès que puguem conviure amb la corrupció com si fos una cosa natural i que, a més a més, el president del Govern insulti tots els ciutadans afirmant que presideix un Govern decent i que ell és un president decent».
Ja ets subscriptor o usuari registrat? Inicia sessió
Aquest contingut és especial per a la comunitat de lectors dEl Periódico.Per disfrutar daquests continguts gratis has de navegar registrat.
- Catalunya redueix la burocràcia per treballar als boscos
- Revolució en la mobilitat Els llums V16 permetran avisar dels incidents de trànsit en temps real
- El conflicte del Pròxim Orient La manifestació propalestina de BCN acaba en aldarulls
- Urbanisme Les obres a l’interior de l’estació de Sants desorienten els viatgers
- Compte enrere en el sector bancari El mercat augura que el BBVA es quedarà entre el 30% i el 50% en l’opa
- Estudiants L’agitador Vito Quiles fa una breu aparició a la UAB en un matí marcat per la tensió i les càrregues policials
- Política Junts i el PSOE es van reunir dilluns després del ‘no’ d’Illa al referèndum
- Cribratge de càncer de mama El País Valencià no va trucar a 90.000 dones que s’haurien d’haver fet una mamografia el 2024
- INFORME Perfil de les addiccions: l’alcohol és la substància més consumida entre les dones, seguida de la cocaïna
- Nadal Barcelona encendrà els llums de Nadal cinc dies abans que l’any passat amb un espectacle “molt entranyable”