ALBERTO GONZÁLEZ AMADOR
"Jo hauria volgut ser tractat com qualsevol ciutadà"
«M’han deixat totalment venut», va afirmar davant el jutge el nòvio d’Ayuso

El vídeo de la declaració d’Alberto González Amador davant el jutge Leopoldo Puente reflecteix la consternació de l’empresari perquè transcendís a l’opinió pública que el seu advocat havia mirat d’arribar a un acord amb la fiscalia per evitar anar a judici per frau fiscal. La parella de la presidenta de la Comunitat de Madrid assenyala que el fet que el seu advocat, Carlos Neira, remetés un correu al ministeri públic el contingut del qual va ser filtrat a la premsa va tenir lloc sense que ell sabés "res" al respecte. "En teoria el meu advocat ha parlat per mi sense jo saber res", va dir. Això el va deixar, va declarar, en una situació sense "sortida".
"Jo hauria volgut ser tractat com un ciutadà qualsevol, com el que era, Alberto González Amador, no com la parella de la presidenta", assenyala, per afegir seguidament que no feia falta "ser Leibniz ni Newton" per arribar a una conclusió lògica: "M’han deixat totalment venut". Davant el magistrat, va assegurar haver-se "enfadat" amb el seu advocat..
- Laura Lobo, advocada experta en herències: “No s’ha de donar per fet que els nebots hereten del tiet solter i sense fills”
- Intestí i cervell Nous estudis connecten la microbiota amb la salut mental: «ja hi ha psiquiatres que recepten probiòtics»
- Desigualtat econòmica El nou municipi de Barcelona en el top 3 dels més rics de Catalunya: té més de 66.000 euros de renda personal anual
- Polítiques d’estrangeria El Govern expulsa 10 estrangers reincidents cada setmana a Catalunya
- Previsió de Meteocat Catalunya activa avisos per intensitat i acumulació de pluja per a tot el cap de setmana per l’avanç d’Alice