Compareixença al Senat
Puente reta el PP a auditar la factura del dinar de Mazón a El Ventorro
El ministre de Transports xoca amb els populars en la comissió d’investigació del cas Ábalos i els retreu la gestió de la dana

El titular de Transports, Óscar Puente, es va dirigir en la comissió d’investigació del cas Ábalos als senadors del PP per respondre a la petició de la senadora del Grup Mixt (UPN) María del Mar Caballero que el ministeri elabori una auditoria sobre la contractació en dues empreses públiques de Jésica Rodríguez, la que fos parella de l’exministre José Luis Ábalos: "¿Volen auditories? Els en suggeriré una: la factura del dinar d’El Ventorro", el restaurant de València en el qual va dinar el president valencià, Carlos Mazón, el dia de la dana. Després va desafiar els senadors de l’oposició: "Vinc en to de pau, però no em busquin".
"Si les auditories són tan bones, ¿per què no n’han fet vostès una? El pitjor que poden fer vostès amb mi, el pitjor que poden fer és excitar-se amb l’auditoria. Facin-ne vostès alguna", va prosseguir Puente, que responia a la reacció dels senadors del PP. Al finalitzar la seva intervenció, el titular de Transports va assegurar que el PP passarà a la història com "els encobridors del responsable de la mort de 227 persones", les finades per la dana a València, en al·lusió al president valencià.
El senador del PP Francisco Martín Bernabé va preguntar a Puente sobre si coneixia Jésica Rodríguez. Al negar al ministre que la conegués, el parlamentari del PP ha assegurat que "hi ha gent que diu que la coneix". "Té mal estil –li va contestar el ministre– , ja va treure una foto de la meva filla. Digui quina gent. Vostè està formulant una acusació molt greu, em veuré obligat a no continuar aquesta declaració".
- Novetats en el format RTVE pren mesures amb 'La familia de la tele': separa Aitor Albizua i Inés Hernand de María Patiño i elimina el cor d'un dels seus blocs
- incident als voltants de l’estadi Detinguda la dona que va atropellar 15 aficionats de l’Espanyol
- Natura L'espectacular poble de conte a només 30 minuts de Vic
- Seguretat Social El Govern central vol facilitar que els jubilats combinin la seva pensió amb un ‘minijob’
- Famosos La gran ficada de pota de Lola Índigo després de l’atropellament a Cornellà: ha hagut de demanar perdó
- Personatges rescatats Escriptors amb pistola i transformistes
- La gran cita cinematogràfica francesa Ari Aster llança una farsa salvatge del món deixat per la pandèmia
- 57 Anys després de l’històric ‘la la la’ de massiel Veritats (i no tant) de ‘La canción’
- Homenatge a Fatima Hassouna
- Patrimoni El Taller Masriera reviurà net d’afegits com a biblioteca i teatre