El Govern veu "demolidora" la interlocutòria judicial

No és habitual que el Govern valori de viva veu una resolució judicial, però la interlocutòria de la jutge va canviar el guió. "És una interlocutòria demolidora, plena de veritat, una veritat inexistent en les nul·les explicacions que ha donat Mazón des del 29 d’octubre", va assenyalar després del Consell de Ministres la portaveu del Govern, Pilar Alegría, trencant el missatge tradicional de la Moncloa, que acostuma a assenyalar que "mai" valora les resolucions judicials.
"Per decència, per dignitat, un ha d’assumir que s’han fet les coses malament, que ha comès errors. Ha de fer un pas enrere i marxar. Cada minut que continua sent president de la Generalitat Valenciana és un insult a les víctimes de la dana, a la gran majoria dels valencians i dels espanyols. Però hi ha un segon responsable: Feijóo, que està permetent aquest escarni diari. Ha d’assumir una responsabilitat com a president del PP", va insistir la també ministra d’Educació.
La delegada del Govern, Pilar Bernabé, es va pronunciar sobre una interlocutòria davant la qual Mazón "no pot respondre amb una dignitat pròpia d’un president". Per la seva banda, el ministre de l’Interior, Fernando Grande-Marlaska, va assenyalar que si Mazón vol "col·laborar amb la Justícia" hauria de tenir "bastant clar quina hauria de ser la seva conducta".
- Laura Lobo, advocada experta en herències: “No s’ha de donar per fet que els nebots hereten del tiet solter i sense fills”
- Marc Márquez passa pel quiròfan i es complica la seva reaparició
- Solidaritat amb Palestina ¿La vaga del 15 d’octubre per Palestina segueix endavant després de l’acord de pau? Sí, i aquests són els serveis mínims
- Horta-Guinardó Les disputes obliguen a tancar l’Associació de Veïns del Carmel
- Nou estadi L'adjudicació de les obres al Camp Nou sota sospita
- Un estranger estalla amb l'estil de vida d'Espanya: "Les persones amb un sou de 1200 euros ja no poden viure bé"
- Empreses La venda del 33% de Planeta dels Lara García s’encalla
- Consell Executiu Catalunya redueix un 95% l’impost de successions al camp per facilitar el relleu generacional
- MACROECONOMIA L’FMI torna a revisar a l’alça el creixement d’Espanya per al 2025 fins al 2,9%
- Investigació d’IrsiCaixa Una vacuna de Can Ruti potencia la resposta immunitària en càncer de bufeta no invasiu, segons un estudi