Alberto Núñez Feijóo: "Utilitza els pensionistes com a escuts humans"

Alberto Núñez Feijóo va passar a l’ofensiva després que el PP votés en contra del decret òmnibus i el Govern hagi culpat els conservadors dels efectes. En la lluita pel relat, el líder del PP va afirmar ahir que l’Executiu "utilitza els pensionistes com a escuts humans". I va recalcar la posició del seu partit, conscient del desgast que pot portar haver tombat mesures com la pujada de les pensions o les ajudes al transport públic: "Sí a la pujada de les pensions i no a regalar privilegis i immobles als seus aliats. Sí a la bonificació del transport i no a la pujada de l’IVA a llum i aliments. I sí a València però no a les mesures que ajuden l’ocupació de vivendes".
Feijóo va insistir que "utilitzar els pensionistes" per incloure altres mesures és "inadmissible, mesquí, immoral". I va recordar que el PP ha registrat una proposició de llei sobre la pujada de les pensions, que per procediment d’urgència es podria aprovar d’aquí dues o tres setmanes, i que està disposat a convalidar un nou decret si recull només l’actualització de les pensions.
Ja ets subscriptor o usuari registrat? Inicia sessió
Aquest contingut és especial per a la comunitat de lectors dEl Periódico.Per disfrutar daquests continguts gratis has de navegar registrat.
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- El Govern aprovarà l’embargament dimarts després de superar els esculls
- El Rei agraeix a Al-Sisi el seu paper per a un alto el foc a Gaza
- Natalia de Santiago, experta en finances: "A Espanya hi ha moltíssima aversió al risc, gent poruga que els ho transmet als seus fills"
- Cas Koldo El jutge manté pres Santos Cerdán tot i que avança que sortirà abans de complir sis mesos a la presó
- Tribunals Sandro Rosell davant la jutge del cas Negreira: «amb 250 euros per informe com podem comprar àrbitres»
- Urbanisme i educació Més de la meitat de les escoles de la metròpolis de Barcelona conviuen amb entorns «crítics» per a la salut dels nens
- Noves inversions La modernització dels aeroports catalans: més espai a la pista i millors accessos