El jutge rebutja la petició de Begoña Gómez de protegir les seves dades bancàries
El jutge Juan Carlos Peinado va rebutjar la petició de la dona del president del Govern, Begoña Gómez, perquè preservi les seves dades bancàries, al considerar que la petició peca d’"inconcreció". En una breu providència el magistrat considera que la sol·licitud formulada per l’exfiscal i exministre Antonio Camacho per sol·licitar l’anonimització de les dades que no siguin rellevants per a la investigació parteix d’una premissa que no es pot conèixer de manera anticipada, per la qual cosa ha de ser rebutjada.
La defensa de Gómez havia presentat un escrit en el qual considerava "errònia" la informació aportada al titular del Jutjat d’Instrucció número 41 de Madrid des del Punt Neutre Judicial en el qual s’assenyalava que Begoña Gómez disposava almenys d’11 comptes bancaris amb un saldo de 40,25 euros.
D’altra banda, David Sánchez, el germà del president del Govern, declara avui davant la jutge acusat de delictes contra la Hisenda pública, tràfic d’influències, prevaricació i malversació relacionats amb la seva responsabilitat com a cap de l’Oficina d’Arts Escèniques de la Diputació de Badajoz.
- Animació Netflix confirma la seqüela de 'KPop Demon Hunters' després de l’èxit de la primera entrega
- Carrera viral d’obstacles El parc de jocs extrem per a adults de Cornellà
- Estratègia industrial Markus Haupt, CEO de Seat: «No tenim prevista una reducció de plantilla per assolir objectius de rendibilitat»
- Castells La diada de Sant Fèlix 2026 ja té les quatre caps de cartell: Verds, Joves, Vella i Jove de Tarragona
- Allau mortal Simulacre d’accident d’esquí fora pista a La Molina
