Roldán es resisteix a deixar l’escó al Parlament com li exigeix el PP
La renúncia a l’acta va ser una "condició" del PP a la diputada, segons fonts del partit, per oferir-li el lloc al Senat

Lorena Roldán del PP en el Parlament . /
La diputada popular i senadora autonòmica Lorena Roldán no deixarà l’escó al Parlament com va anunciar el partit al juliol, quan va comunicar que renunciaria a l’acta per "centrar-se en la Cambra alta" i que el seu lloc l’ocuparia la regidora d’Ulldecona (Montsià) Isabel Salas. El mateix PP de Tarragona ho va confirmar al cap d’uns dies amb un comunicat a les xarxes socials: "Salas serà la nova diputada del Parlament en substitució de la senadora acabada de designar".
El canvi es donava per fet dins de la formació, asseguren diversos membres de la cúpula del partit, que van explicar a aquest diari que una de les "condicions" que va imposar el PP nacional a Roldán per oferir-li el lloc al Senat era precisament deixar l’escó a la Cambra catalana.
- Pèls de punta Gonzalo Bernardos adverteix del "festival" immobiliari que ve: "L'habitatge de compra es posarà molt car..."
- Dol a Hollywood Adeu a Redford, llegenda progressista
- Exposició El duel ‘Leonardo vs. Michelangelo’, en experiència immersiva
- Mobilitat La futura llei del taxi preveu erradicar les VTC urbanes a Barcelona
- Educació La Fundació Bofill proposa un pla per millorar la comprensió lectora
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Pròxim Orient Les mesures de la Comissió Europea contra Israel només afectaran un terç de les importacions
- Helicobacter pylori: així són els símptomes de la infecció que afecta la meitat de la població
- Cinema ‘Sirat’, d’Oliver Laxe, representarà Espanya als Oscars 2026