REUNIÓ
Empresaris i sindicats demanen unitat

Felip VI es va reunir ahir amb representants d’associacions empresarials, de les empreses asseguradores i dels sindicats. A la sortida de la primera de les reunions, Antonio Garamendi, president de la CEOE, va explicar que havia remarcat davant el cap de l’Estat la necessitat d’"unitat" per superar la catàstrofe provocada per la dana. "Jo crec que és la clau. És a dir, que es deixi la política de banda, que la societat està reclamant una altra cosa. Està reclamant que estiguem tots units, tots, no sobra ningú", va destacar Garamendi en declaracions als mitjans de comunicació.
Ja a la tarda, el Rei va rebre en audiència el secretari general de la UGT, Pepe Álvarez, i el de CCOO, Unai Sordo. Tant CCOO com la UGT van traslladar al monarca la necessitat d’actuar "de manera immediata" i amb "velocitat de creuer" a l’hora de prendre mesures en l’àmbit econòmic i social a fi d’ajudar les persones afectades per la dana, especialment a la província de València.
Els dos responsables sindicals van valorar com a fructífera la reunió amb Felip VI i van agrair el seu interès a rebre’ls i conversar sobre la situació.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Energia Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»