Postconvergents
Pujol i Mas anuncien que es faran militants de Junts
Jordi Pujol en una imagen de archivo /
Els expresidents de la Generalitat Jordi Pujol i Artur Mas es faran militants de Junts. Així ho van anunciar tots dos dijous en un sopar al Maresme, després que els dos dirigents fessin campanya explícita per la candidatura de Carles Puigdemont durant les eleccions catalanes del 12 de maig, va avançar el diari Ara i va confirmar EL PERIÓDICO. L’anunci es va fer de manera "molt distesa", segons fonts consultades, i de moment no s’ha formalitzat en cap acció.
La trobada es va celebrar en un restaurant del municipi de Santa Susanna, on van acudir diversos dirigents del partit, com el secretari general, Jordi Turull, el president del Parlament, Josep Rull, i altres membres de la formació, com els exconsellers Meritxell Budó, Lourdes Ciuró, Violant Cervera, Victòria Alsina i Francesc Homs.
Segons expliquen aquestes fonts, Turull va animar els dos expresidents de la Generalitat a formalitzar el seu acostament amb el partit, i van acceptar la invitació. Primer Pujol i després Mas. Es tracta d’un moviment que semblava impossible fa no gaire, especialment amb Mas.
- Al minut Guerra de l’Iran, en directe: última hora | Nova negociació entre els EUA i l’Iran per aconseguir la pau
- Platja El pacífic poble a només 15 minuts de Santa Coloma de Gramenet: espectacular
- Amb 20 projectes Barcelona llança una estratègia per impulsar i internacionalitzar l’economia blava amb 150 milions fins al 2030
- Trencament de l'enganxall Una desfilada accidentada: la bandera d'Espanya cau durant la celebració del Dia de les Forces Armades a Vigo
- Per un càncer Mor als 80 anys Marcia Lucas, l'editora que va convertir 'Star Wars' en un fenomen mundial
