Pradales, atacat amb un esprai de pebre

Una persona va atacar ahir amb esprai de pebre el candidat a lehendakari del PNB, Imanol Pradales, a qui van portar a l’Hospital de Cruces per netejar-li els ulls. Va passar al finalitzar el míting que havia ofert a la localitat biscaïna de Barakaldo i quan es dirigia a la seu d’ETB, la televisió pública basca, per participar en el debat electoral amb la resta d’aspirants de la lehendakaritza previst a les 22.00 hores.
Així ho va anunciar a l’inici de la seva intervenció en el míting el president del PNB, Andoni Ortuzar. Quan el candidat a lehendakari "sortia per preparar-se per al debat d’ETB, una persona se li ha acostat i l’ha ruixat amb un esprai de pebre i han hagut de portar-lo a Cruces a netejar-li els ulls", va explicar. El seu estat no semblava que fos greu i un home va ser detingut per l’Ertzaintza. "No sabem a què respon, però aquests successos ens porten a reflexionar", va afegir.
- Racons emblemàtics de Catalunya L'increïble poble de conte a menys de 40 minuts de Manresa
- Previsió meteorològica Pluja a bots i barrals: el pronòstic del Meteocat per a Catalunya
- Forta discrepància Exclusiva Mamarazzis: Piqué no es muda a Miami i Shakira s’emporta els seus fills de gira
- Educació La justícia tanca la porta que Catalunya pugui prescindir de les matèries tradicionals a batxillerat
- Pisos turístics Gonzalo Bernardos té el culpable de dinamitar el mercat de l’habitatge: «Mirar cap a un altre costat…»
- EUROLLIGA Un gran Barça lluita fins caure sobre la botzina contra el líder
- Champions femenina El Barça topa amb el Wolfsburg, i el Reial Madrid, amb l’Arsenal
- PARTIT D’ALTA TENSIÓ PEL LIDERAT El derbi més llarg del món
- Rubén Cano: "Soc antimadridista per les injustícies arbitrals que vaig patir en els derbis"
- Crònica rosa Futbol i amor: el partit de la premsa rosa