Acusat de frau fiscal
El nòvio d’Ayuso acusa la fiscalia de buscar "rèdits polítics"
González Amador defensa en la querella que no hi hauria hagut revelació de secrets si la seva parella no fos la presidenta madrilenya

La querella presentada per l’empresari Alberto González Amador, parella sentimental de la presidenta de la Comunitat de Madrid, Isabel Díaz Ayuso, per revelació de secrets en relació amb el procediment per frau a Hisenda obert contra ell per la Fiscalia de Madrid, atribueix a la cap provincial, Pilar Rodríguez, i al fiscal encarregat de la causa la recerca de "rèdits que només poden ser, per la condició de la parella sentimental, polítics i aliens al procés penal" en el qual se’l persegueix per haver deixat de pagar 350.000 euros corresponents a l’impost de societats.
La querella la firma el penalista Gabriel Rodríguez-Ramos i el text se centra en les decisions que van poder ser adoptades per Rodríguez o pel fiscal Julián Salto en relació amb la nota informativa –dirigida a contrarestar informacions prèvies en premsa que eren errònies– que al·ludia expressament al pacte ofert per la defensa de González Amador per mirar de rebaixar les conseqüències de la seva conducta tributària i l’ús de facturacions falses.
Notícies relacionadesNo obstant, l’acció penal no descarta que les responsabilitats puguin afectar responsables superiors de la fiscalia, com podria ser el fiscal general Álvaro García Ortiz.
El text, de 24 pàgines, incideix en el fet que "ningú dubta que si el querellant hagués mantingut una relació sentimental amb qualsevol altra persona, mai s’haurien produït les conductes i els fets delictius" pels quals es querellen.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- El PSOE atia el president del PP pel seu silenci davant "la venda de lleis"
- Feijóo, sense citar Montoro, defensa "investigar el que calgui investigar"
- "S’ha de consensuar amb C. M."
- La xacra de la corrupció El Ministeri d’Hisenda destitueix dos càrrecs imputats en el cas Montoro
- Escàndol a la Casa Blanca Trump anuncia una demanda contra ‘The Wall Street Journal’