Quatre barons del PP no aniran a Brussel·les a protestar contra la llei
Feijóo sentencia que "el terrorisme ni es tapa ni es perdona" en un acte d’homenatge a Gregorio Ordónez, assassinat per ETA

El Comitè Europeu de les Regions és un òrgan consultiu que assessora les institucions sobre les lleis que afecten les ciutats i regions de la Unió Europea. I en aquest Alberto Núñez Feijóo vol que prenguin la paraula els seus presidents autonòmics en bloc la setmana vinent per denunciar l’amnistia del procés que impulsa el Govern de Pedro Sánchez. La idea ha tingut una resposta dispar. En faltaran alguns, entre ells Isabel Díaz Ayuso, perquè té Consell de Govern.
El líder del PP va llançar la proposta a l’últim dinar que va tenir amb ells, fa dues setmanes, a la seu de Génova. Tal com va publicar EL PERIÓDICO, en el dinar Feijóo els va anunciar la data de la nova manifestació contra la mesura de gràcia (aquest diumenge, 28, a Madrid) i els va animar a anar a Brussel·les dimecres de la setmana que ve, al plenari del Comitè Europeu de les Regions, a advertir els socis europeus dels riscos contra l’Estat de dret que considera que té l’amnistia.
La fotografia a Brussel·les es donarà només unes hores abans que, el dimarts 30, previsiblement, el Congrés hagi aprovat l’amnistia i l’hagi remès al Senat per continuar amb la tramitació.
Notícies relacionadesNo aniran al comitè, per tenir compromisos dels seus respectius governs, Ayuso (Madrid), Alfonso Fernández Mañueco (Castella i Lleó), Gonzalo Capellán (La Rioja) i María Guardiola (Extremadura). Alguns enviaran representants dels seus executius
Ahir a la nit, en un acte d’homenatge a Gregorio Ordóñez, assassinat per ETA el 1995, Feijóo va remarcar que "el terrorisme ni es tapa ni es perdona, s’investiga i es condemna fins al final". El president del PP va recalcar que la democràcia ha sigut possible perquè Ordóñez "i tants com ell es van entossudir a combatre la dictadura sagnant del terrorisme". Ayuso va criticar Sánchez, per votar, va afirmar, "qui va posar de dol el PP".
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Escalada Bany de masses per a Alberto Ginés anant cap a la final mundial
- Clàudia Pina hi posa l’art
- Hisenda va maniobrar per evitar la imputació del PP en el cas Bárcenas després d’informar-ne Montoro
- L’exministre va rebre informació confidencial sobre la jutge del cas dels eros a Andalusia
- El correu de la cúpula d’Hisenda a l’exministre del PP mesos abans de la detenció de Rato