Manifest. Avantsala de la protesta a Madrid
Acció de 3.000 alcaldes del PP contra el Govern

El PP posa en marxa el seu poder municipal en una setmana clau. Alberto Núñez Feijóo va reunir els seus alcaldes de més de 50.000 habitants a la seu de Gènova per implicar els ajuntaments en la seva ofensiva contra els pactes de Pedro Sánchez i els independentistes amb un missatge clar: "Si demà els separatistes demanen que es perjudiquin els vostres municipis, el PSOE ho farà. I vosaltres teniu el deure de reaccionar davant cada injustícia econòmica, social i política". La reunió d’ahir, just 24 hores després de la interparlamentària a Ourense, té l’objectiu d’allistar els alcaldes a la tasca d’oposició contra Sánchez en un moment clau: a punt que la llei d’amnistia arribi al ple del Congrés i la setmana en què el PP torna al carrer en una nova manifestació diumenge a Madrid. L’avantsala d’aquesta mobilització serà un manifest que firmaran els més de 3.000 alcaldes del PP aquest dissabte contra tots els acords bilaterals que Sánchez està firmant amb els seus socis a Catalunya i el País Basc.
Feijóo va ser clar amb els seus alcaldes al demanar-los "que no serveixin al PP, sinó a Espanya", insistint que Espanya "no és un conjunt de persones en minoria que s’enfronten a la majoria i al qual el Govern dona suport", sinó un conjunt "de municipis, petits llogarrets i ciutats". "Espanya és molt més que els independentistes", va recalcar, després d’afirmar que es necessita "molt més municipalisme i molt menys independentisme".
Ja ets subscriptor o usuari registrat? Inicia sessió
Aquest contingut és especial per a la comunitat de lectors dEl Periódico.Per disfrutar daquests continguts gratis has de navegar registrat.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Víctima mortal Mor un auxiliar forestal que treballava en l’extinció de l’incendi de Paüls després de caure 20 metres
- Estiu de 2026 MediaMarkt ocuparà la gran botiga de FNAC al Triangle de plaça Catalunya
- Canvis després del congrés Lorena Roldán deixa el seu escó com a senadora i obre el ball de cadires al PP català
- Nova ordenació de jutjats Catalunya comptarà amb 109 unitats judicials noves, de les quals 34 són prioritàries
- En un informe El jutge rastreja el finançament del PSOE i requereix informació sobre les donacions d’Ábalos