Al temple de Debod
Directe | Feijóo anuncia més mobilitzacions contra l’amnistia i el Govern de Sánchez
Ayuso assegura que el PP defensarà Espanya «dia a dia», perquè les democràcies «no moren de cop»
El PP ha celebrat aquest diumenge una nova manifestació contra l’amnistia, aquesta vegada, a escassos metres de la seu del PSOE a Ferraz. El dirigent nacional, Alberto Núñez Feijóo, junt amb la presidenta madrilenya, Isabel Díaz Ayuso, i l’alcalde de la ciutat, José Luis Martínez-Almeida, han carregat contra l’aliança del Govern de Pedro Sánchez contra els independentistes després de la cita a Suïssa entre el PSOE i Junts. Feijóo ha anunciat que continuaran als carrers i ha augurat noves mobilitzacions.
Després de fer-se un bany de multituds entre els milers de simpatitzants que envoltaven l’esplanada del temple de Debod –molts amb banderes d’Espanya i alguns de la UE–, Feijóo, Ayuso i Almeida, acompanyats per un bon nombre de dirigents populars, han arribat fins a l’escenari al so de Patti Smith i el seu ‘People have the power’.
Ja a l’escenari, Ayuso ha advertit que les democràcies «no moren de cop, sinó a poc a poc», i ha garantit que el PP defensarà «dia a dia» Espanya, la Constitució, la igualtat davant la llei i la divisió de poders davant «els murs, els bàndols i la tensió» que crea Sánchez. Així, ha carregat contra els socialistes, que «tot i que es creïn forts no deixen de caure, mes a mes» i «han de mentir, pactar el que sigui» per continuar a la Moncloa.
Davant seu el PP no «deixa de confiar en Espanya, l’Espanya fidel, la dels principis i els valors, la que hi serà quan els traïdors caiguin», perquè defensar la unitat i la convivència «no va d’esquerres i dretes». «Per sobre de les ideologies, dir ‘no’ a l’amnistia és defensar la Constitució i Espanya», ha afirmat.
Almeida, per la seva banda, ha assegurat que «per molt que s’hi entossudeixin els enemics d’Espanya, la Constitució no serà un parèntesi en la nostra història, ni un punt i a part. És el nostre futur», i per això «cal defensar-la».
L’acte, en ‘streaming’:
- La cultura que ve 15 pel·lícules que marcaran el 2026 a les sales de cine
- Més traçat del metro sense nous combois
- Badalona Albiol oblida el desallotjament de l’antic B9 en el missatge de Cap d’Any
- Sorteig de Reis ¿On puc comprovar el meu dècim de la Loteria del Nen 2026 en línia? Consulta els números premiats
- Mendicitat digital Morir en directe per un repte d’internet
- Primera persona Mercè Torrentallé, presidenta de les entitats de Salud Mental: "Hem fet camí, però ara falta que la joventut s'impliqui"
- 'El segon cafè' de La 2Cat L'Editorial de Cristina Villanueva: Any nou, les mateixes pors
- Club Entendre-hi + Animals i plantes ¿Com replantar l’arbre de Nadal després de les festes?
- Cas Koldo El jutge Puente denega l’autorització perquè Ábalos assisteixi a la comissió Koldo al Senat com va demanar el PP
- En contra del criteri de la Fiscalia El jutge obre judici oral contra Errejón per la presumpta agressió sexual a Elisa Mouliaá
