Model «més precís»
ERC proposa crear un sistema específic d’atenció a víctimes d’abusos infantils en edat adulta

ERC registrarà una proposta de resolució al Parlament per crear un sistema específic d’atenció a víctimes d’abusos infantils en edat adulta, i que es debatrà aquesta setmana en el Debat de Política General (DPG).
Segons informa el partit en un comunicat aquest diumenge, l’objectiu és «abordar les conseqüències d’haver patit un abús sexual infantil en edat adulta». Aquesta mesura s’inclou en una proposta de resolució que tracta de forma «més àmplia» altres qüestions relacionades amb l’enfortiment dels serveis socials, les polítiques d’infància i el treball comunitari.
Notícies relacionadesDes d’ERC asseguren que proposen un model «més precís, que ajudi en la reparació del dolor», ja que actualment és la Conselleria d’Educació la que assumeix l’atenció dels adults que han patit aquests abusos.
Els republicans porten aquesta proposició al Parlament després que els últims anys els grups hagin investigat les violències sexuals en diferents àmbits en una comissió sobre la pederàstia a l’Església impulsada per ERC, la CUP i els Comuns.
- 53 anys d’història Un tresor fotogràfic, en perill
- Tendències en salut L’ashwagandha, el suplement que conquista dones en la menopausa: «M’ha tret la boirina del cap»
- Estrena televisiva ‘OT 2025’ arriba amb un nou jurat i un programa d’humor
- Més d’un milió de catalans prenen Diazepam i altres ansiolítics
- El model territorial Hisenda prepara la seva alternativa de finançament singular per a Catalunya
- Discurs davant dels parlamentaris socialistes Sánchez demana l’expulsió d’Israel de totes les competicions esportives
- Deduccions fiscals El ‘BOE’ confirma una nova deducció de fins a 340 euros en el teu IRPF: així pots beneficiar-te d’aquesta ajuda
- Castells La Colla Vella de Valls regna en una diada del Primer Diumenge de Santa Tecla 'total' a Tarragona
- Durant el segon trimestre Els aranzels de Trump llasten la indústria més del previst i l’economia catalana retalla el seu creixement
- ACTUALITAT BLAUGRANA Flick se surt amb la seva: de l’avís dels egos al triomf d’«un equip»