ELECCIONS 23J
Correus demana d’urgència a la Junta Electoral ampliar el termini del vot per correu fins demà a les 14.00
El termini oficial per emetre el vot expira aquesta nit a les 22.00 hores amb l’horari ampliat de les oficines. Encara queden 170.000 documentacions per recollir pels sol·licitants.
Correus ha sol·licitat a la Junta Electoral Central (JEC) ampliar el termini per emetre els vots per correu per donar més temps als electors i atendre totes les sol·licituds de cara a les eleccions generals del 23J. El grup postal ha reclamat prorrogar el termini fins aquest divendres a les 14.00 hores, i dona així als potencials electors un matí més per emetre el seu vot.
El termini legal expira aquest dijous 20 juliol, en principi a les 22.00 hores, que és quan tancaran les oficines del grup públic que ja compten amb un horari ampliat per atendre l’allau de peticions de vot per correu per als comicis de diumenge. Segons fonts de Correus, encara queden per recollir a les seves oficines prop de 170.000 documentacions electorals, del total de 2,62 milions de sol·licituds presentades.
- Accident de trens La jove embarassada a l’UCI després de l’accident a Adamuz dona a llum
- Curiositats del món animal Ni se sent abandonat ni li és igual: això sent el teu gat quan te’n vas de casa, segons la ciència
- Festival Barnasants Martirio: «El meu personatge surt de mi i mai m’ha dit el que he de fer»
- Barcelonejant La gala que reuneix el repertori més variat de vips de totes les gales
- Nous models de turisme L’intercanvi de cases per vacances es quintuplica des del 2020: «No només estalvies, viatges d’una altra manera, vius la vida d’altres»
