A Badalona
Garriga interromp un acte de Vox per encarar-se a manifestants antifeixistes
Lamenta que els Mossos no hagin llançat pilotes de goma i clavat «cops de porra»
El secretari general de Vox, Ignacio Garriga, ha interromput l’acte del partit a Badalona per encarar-se als manifestants independentistes que han protestat amb cassoles i crits antifeixistes durant tot el míting. El líder del partit d’extrema dreta ha parat de parlar per «comptar els passos» que el separaven dels «totalitaris», s’hi ha acostat ràpidament i l’han hagut de separar del grup de persones contràries a la formació, informa l’ACN. Els Mossos d’Esquadra han format un cordó policial durant la resta de l’acte per separar els assistents de la trentena d’antifeixistes. En un moment del seu discurs, ha lamentat que els Mossos d’Esquadra no haguessin disparat «pilotes de goma» i no haguessin clavat «cops de porra» per dissuadir els contraris a la formació.
Notícies relacionadesGoita el sr Garriga,David!
— MOMS (@SocLaMoMS) 16 de julio de 2023
BADALONA ÉS ANTIFEIXISTA! pic.twitter.com/Zq3hSJM16Y
Garriga ha lamentat la falta de «llibertat política», ja que, segons el seu parer, el conseller d’Interior, Joan Ignasi Elena, «no ha permès» dur a terme actes a Vox sense separar les manifestacions contràries, informa l’ACN. El dirigent ha dit que en la protesta hi havia «quatre energúmens» i els ha acusat d’insultar i de «tirar pedres».
La trentena de persones que s’han reunit a la Rambla de Badalona, just darrere del míting, han fet una cassolada, han xiulat i han fet càntics com «Fora feixistes dels nostres barris», sense que hi hagi constància de cap llançament d’objectes.
- Transport públic Així queden els preus dels títols de transport públic a Barcelona fins que acabi el 2025
- Lliga F Escac i mat de les futbolistes al Llevant Badalona: «És el circ més gran que he viscut com a professional»
- Tempesta judicial i política Cerdán no entrega l’acta de diputat i augmenta el nerviosisme del PSOE
- Tempesta judicial i política L’UCO apuntala el relat d’Aldama de les comissions per obres públiques
- La xacra de la corrupció El soterrament de les vies a Sant Feliu de Llobregat, la presumpta manipulació de Koldo, Ábalos i Cerdán a Catalunya
- L’agricultura del futur El delta de l’Ebre assaja cultius alternatius a l’arròs a causa de l’augment de la salinitat del terreny davant el mar
- ESTATS UNITS El calvari de Manuel, deportat per Trump: «Vaig demanar que m’afluixessin els grillons». Els va tibar més i va dir: «a manar, al teu país»
- Consell Nacional Junts es compromet a «aprofitar» la «debilitat» de Sánchez després de la caiguda de Cerdán i obre la porta a retirar el seu suport al PSOE
- Pla de xoc a Catalunya El Govern destinarà 20 milions d’euros a reformar 70 residències d’avis i a crear 504 places noves
- Nou front bèl·lic Israel respon a la represàlia de l'Iran i l'intercanvi de míssils i bombardejos s'empitjora