Entrevista
Pedro Sánchez respon a Wyoming sobre si utilitza bòxer, eslip o tanga

Pedro Sánchez ha estat al plató d’‘El intermedio’, on, a més de les preguntes d’El Gran Wyoming i Sandra Sabatés, també s’ha enfrontat a les qüestions que li han plantejat alguns ciutadans.
Una, que llegeix el presentador d’‘El Intermedio’, se centrava en un tema molt ‘íntim’. «¿Vostè utilitza bòxer o eslip, potser tanga?», pregunta Wyoming i mira després a Sandra Sabatés: «Aquesta l’has escrit tu».
Notícies relacionades«Apa, que si et dic que no porto res d’això...», li respon el president del Govern, i Wyoming reacciona assegurant: «Aquesta és una manera de guanyar el meu vot».
El to dur de la precampanya electoral, però també la clau d’humor d’‘El Intermedio’, han marcat la tornada al plató de Pedro Sánchez set anys després de la seva última entrevista amb El Gran Wyoming i Sandra Sabatés. El president del Govern s’ha sotmès a les preguntes dels presentadors en un moment clau per al futur de la política nacional i a un mes dels comicis en què es decidirà si Sánchez és reelegit o si el PP de Núñez Feijóo aconsegueix conquistar la Moncloa.
- HABITATGE Polèmica per l’anunci del Ministeri d’Habitatge: tres adults compartint pis desencadena una onada de crítiques
- Eduardo Mendoza: "Tothom està indignat per alguna cosa, però jo no, vivim formidablement"
- Congrés d’Aecoc Roig anima els empresaris a "sortir de l’armari i no tenir por"
- Barcelonejant Arriba a Barcelona la màquina viral de postals sorpresa que ha desencadenat la bogeria a Nova York
- La crisi habitacional El Govern estudia la prohibició de la compra especulativa d’habitatge
- Successos Ordre d'allunyament i llibertat vigilada per als menors del Berguedà acusats d'agressió sexual
- Violència masclista Les acusacions mantenen la petició de presó permanent revisable per a l'acusat d'assassinar la parella a Campdevànol
- Tribunal Constitucional El fiscal s’oposa que el TC aixequi de forma cautelar l’ordre de detenció de Puigdemont
- 40è aniversari El 23-F per a mil·lennistes: ¿Com va ser el cop d’Estat de Tejero?
- Acte amb economistes Junqueras veu «molt lluny» l’acord sobre finançament i reclama a la societat civil que també pressioni