Eleccions 23J
Yolanda Díaz rebutja els cara a cara de Sánchez: «És estar fora de la realitat del país»
«El bipartidisme és passat. Continuem sumant per construir el futur», afirma la líder de Sumar

La vicepresidenta segona, ministra de Treball i líder de Sumar, Yolanda Díaz, ha rebutjat aquest dilluns la proposta del president Pedro Sánchez per debatre setmanalment amb el líder de l’oposició, Alberto Núñez Feijóo, abans de les eleccions del 23 de juliol. En un missatge a les xarxes socials, Díaz ha assenyalat que aquesta «foto» de Sánchez i Feijóo «està fora de la realitat del nostre país».
«El bipartidisme és passat», ha rematat abans d’acabar: «Continuem sumant per construir el futur».
Quien crea que el futuro de España se resume en una foto de Pedro Sánchez y Feijóo está fuera de la realidad de nuestro país.
— Yolanda Díaz (@Yolanda_Diaz_) 5 de junio de 2023
El bipartidismo es el pasado. Vamos a seguir sumando para construir el futuro. https://t.co/qDYln1sA3H
Sánchez ha defensat aquest matí que aquestes eleccions siguin la dels «debats democràtics» i ha proposat celebrar un cara a cara cada setmana fins al 23J entre ell i Alberto Núñez Feijóo als sis principals mitjans de comunicació. Des de dilluns, ha dit, «estic disposat a contrastar amb el candidat les seves visions i els seus projectes». Perquè, segons va sostenir, aquesta és la veritable disjuntiva. «O Sánchez o Feijóo». «S’hi poden afegir altres matisos, però aquesta és l’elecció, només hi ha dos presidents possibles», ha assegurat.
- Tribunals Una veïna de Sant Adrià s’enfronta a 25 anys de presó per matar la seva parella amb «118 ganivetades» simulant «un joc sexual»
- Carme Forcadell: "Sabíem que pagaríem un preu, però no que seria tan car"
- L’estabilitat de la legislatura Puigdemont i Junqueras donen aire a Sánchez abans de reprendre el curs
- El futur Liceu Mar farà guanyar a BCN un nou passeig marítim
- De «no vull ser pare» a «superpare de l’any»: Bertín Osborne i la paternitat com a negoci
- Societat Tarragona instal·larà sensors per quantificar el flux de turistes i detectar possibles inundacions
- Festa Major La traductora i actriu Viviana de Salvador serà la pregonera de les Festes de Santa Tecla 2025 de Tarragona
- Batalla política entre les flames La directora de Protecció Civil es regira contra el PP per dir-li «piròmana»: «Aquells que no aporten que s’apartin»
- Espanya, en flames Els incendis baixen a 18, però vuit continuen amb flames molt virulentes
- Pagesia Els pagesos del Camp de Tarragona arrenquen els avellaners morts per la sequera i busquen conreus alternatius més resistents