Eleccions 23J
Yolanda Díaz rebutja els cara a cara de Sánchez: «És estar fora de la realitat del país»
«El bipartidisme és passat. Continuem sumant per construir el futur», afirma la líder de Sumar

La vicepresidenta segona, ministra de Treball i líder de Sumar, Yolanda Díaz, ha rebutjat aquest dilluns la proposta del president Pedro Sánchez per debatre setmanalment amb el líder de l’oposició, Alberto Núñez Feijóo, abans de les eleccions del 23 de juliol. En un missatge a les xarxes socials, Díaz ha assenyalat que aquesta «foto» de Sánchez i Feijóo «està fora de la realitat del nostre país».
«El bipartidisme és passat», ha rematat abans d’acabar: «Continuem sumant per construir el futur».
Quien crea que el futuro de España se resume en una foto de Pedro Sánchez y Feijóo está fuera de la realidad de nuestro país.
— Yolanda Díaz (@Yolanda_Diaz_) 5 de junio de 2023
El bipartidismo es el pasado. Vamos a seguir sumando para construir el futuro. https://t.co/qDYln1sA3H
Sánchez ha defensat aquest matí que aquestes eleccions siguin la dels «debats democràtics» i ha proposat celebrar un cara a cara cada setmana fins al 23J entre ell i Alberto Núñez Feijóo als sis principals mitjans de comunicació. Des de dilluns, ha dit, «estic disposat a contrastar amb el candidat les seves visions i els seus projectes». Perquè, segons va sostenir, aquesta és la veritable disjuntiva. «O Sánchez o Feijóo». «S’hi poden afegir altres matisos, però aquesta és l’elecció, només hi ha dos presidents possibles», ha assegurat.
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- HANDBOL Els àrbitres expulsen el Barça de la lluita per la seva 13a Champions
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- Tensió als Estats Units "Motivació política" en l’assassinat d’una congressista i el marit
- Una nutricionista sobre la dieta que cal seguir si tens el còlon irritable: "No has de menjar res que t’inflami"
- Predicció La calor s’intensifica a partir de dilluns i algunes zones de Catalunya arribaran als 40 graus
- Xifres d’Interior Rècord d’identificacions policials a Catalunya: 1,2 milions el 2024
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- Acte del PP Feijóo demanarà la compareixença de Sánchez al Congrés perquè es «retratin» els seus aliats: «Si el segueixen recolzant, seran els seus encobridors»