CAS DELS EROS
L’informe forense recomana que Griñán no entri a la presó pel seu càncer: «Necessita una vigilància estreta»
L’Audiència Provincial de Sevilla haurà de decidir arran d’aquest informe si l’expresident andalús ingressa o no a la presó en els pròxims dies
L’informe mèdic forense encarregat per decidir sobre l’ingrés a la presó de José Antonio Griñán pel cas dels eros assenyala que el càncer que pateix l’expresident andalús continua necessitant tractament hospitalari fora de la presó i que la radioteràpia rebuda ha causat «efectes secundaris que persisteixen en l’actualitat».
En les conclusions d’aquest informe s’esmenta que «s’ha de recórrer a serveis hospitalaris externs a la presó per al tractament de la malaltia i d’alguns dels efectes secundaris derivats de la radioteràpia, i altres, al seu torn, de derivats del mateix tractament dels efectes secundaris, que necessiten una vigilància estreta».
El metge forense encarregat de realitzar aquest informe assegura que es limita a transcriure tota la documentació mèdica rebuda i que «existeix una afectació física i psíquica del seu patiment, en estreta relació amb la seva edat i amb la seva situació personal». L’Audiència Provincial de Sevilla haurà de decidir arran d’aquest informe si l’expresident andalús ingressa o no a la presó en els pròxims dies.
- Rutina de gimnàs Antonella Roccuzzo, dona de Leo Messi: "Abans em feia por aixecar pesos perquè pensava que em faria 'gran', però és important"
- Fort temporal ¿Amb quina força ha de bufar el vent per posar la teva vida en perill?
- Sonia Herrero, directora d'Humanamente: "La bogeria va entrar a casa sense demanar permís"
- Acord laboral Els agents dels Mossos cobraran 4.000 euros més anuals i tindran més vacances
- Producte de temporada Els amants dels ‘calçots’ ja tenen app: nou mapa per trobar les millors ‘calçotades’
