Decisió per prendre
La Junta Electoral dona 10 dies al Parlament perquè informi sobre la situació de Borràs
La JEC pren aquesta decisió després que el Tribunal Superior de Justícia de Catalunya condemnés l’expresidenta del Parlament
La Junta Electoral Central (JEC) ha donat un marge de 10 dies al Parlament perquè informi sobre la situació de l’expresidenta de la Cambra Laura Borràs després que el Tribunal Superior de Justícia de Catalunya la condemnés a quatre anys, sis mesos i un dia de presó i 13 anys i un dia d’inhabilitació per a l’exercici de llocs de treball o càrrecs públics per un delicte continuat de falsedat en document oficial i altre de prevaricació. La JEC sol·licita la informació sobre «decisions, resolucions, o qualsevol altra mesura» que el Parlament hagi pogut adoptar abans de prendre cap decisió sobre aquesta qüestió.
Dues setmanes després que es conegués la sentència del TSJC sobre el fraccionament de contractes per part de Borràs per afavorir un amic quan dirigia la Institució de les Lletres Catalanes (ILC), aquest òrgan dona opció a Borràs de formular les al·legacions que consideri oportunes en el termini de 10 dies hàbils.
- L’INFORTUNI DEL PORTER ALEMANY Ter Stegen es lesiona, podria passar pel quiròfan i ser tornat al Barça
- FUTBOL Penal per al Reial Madrid: ja en porta gairebé el doble a favor que el Barça a la Lliga
- «Fita mèdica internacional» La Vall d’Hebron realitza el primer trasplantament de cara del món amb una donant morta per eutanàsia: «Ja puc empassar i parlar»
- Decret òmnibus El Govern central s’obre ara a trossejar l’escut social per assegurar la revalorització de les pensions
- Noves ajudes El Govern insta que els 730 municipis sense policia local tinguin càmeres per llegir matrícules
