Construint Sumar
Yolanda Díaz anunciarà la seva candidatura el 2 d’abril a Madrid
Serà el 2 d’abril quan Yolanda Díaz anunciï la seva candidatura a les eleccions generals que se celebren a finals d’any. Després d’uns quants mesos recorrent Espanya, la vicepresidenta segona i líder de Sumar ha escollit el primer cap de setmana de l’abril per fer oficial la seva intenció de presentar-se als comicis nacionals. L’anunci es farà en un acte que tindrà lloc a Madrid. Aquest cap de setmana, la vicepresidenta ha assegurat que està davant «una de les decisions més importants» de la seva vida, l’anunci de la seva candidatura als comicis. «Ho faré amb caràcter immediat», va afirmar en un acte celebrat a Andalusia.
Des de fa mesos s’espera que la ministra de Treball assenyali al calendari el moment en què farà pública la seva intenció de presentar-se a les eleccions. Ara, s’espera que faci aquest pas en les pròximes setmanes en un acte a Madrid. Servirà també com a tret de sortida a la construcció d’aliances amb la resta de forces, tot i que Podem ja ha exigit un acord de coalició previ per anar units a l’acte.
- Un poble de Lleó ven més butlletes del Gordo de les que va comprar
- Els missatges de Feijóo el dia de la dana deixen en evidència Mazón
- Festes Aquests són els regals de segona mà més sol·licitats pels catalans: una opció més sostenible que triomfa a Nadal
- Investigació oberta Mossos rastreja el GPS del mòbil de Jonathan Andic per reconstruir els seus passos
- Tradicions amb encant El poble de Catalunya que té un pessebre vivent de més de 200 persones: dia, horari i entrades
