Per Sergi Mas
El pòdcast d’EL PERIÓDICO Feijóo pretén que governi la llista més votada

El cap de l’oposició, Alberto Núñez Feijóo, ha presentat aquesta setmana una proposta que sobretot marca l’agenda política.
El president del PP pretén que governi la llista més votada de les eleccions. Proposa que sigui obligatori, per llei, que l’alcalde o alcaldessa de la formació que rebi més vots exerceixi el poder durant els pròxims quatre anys.
Així doncs, en el cas que aquesta reforma legal hagués estat vigent en les eleccions del 2019, ¿què hauria passat al mapa de les municipals? Doncs que, de les 52 capitals de província (incloent-hi Ceuta i Melilla), una dotzena haurien tingut un altre alcalde. I entre aquestes hi ha Madrid i Barcelona.
Notícies relacionadesComptem amb l’experiència de la periodista d’El Periódico Pilar Santos.
On es pot escoltar
On es pot escoltar‘El pòdcast d’El Periódico’ es publica de dilluns a divendres i es pot escoltar a les plataformes iVoox, Spotify, Podimo, Google Podcasts, Amazon Podcasts i Apple Podcasts.
Equip
Idea i supervisió: Iosu de la Torre.
Edició i realització: Sergi Mas.
Disseny de so: Cadena Pirenaica.
Estudi de gravació: Manolita Studios.
Veu en off: Mercè Torrents.
- Neteja ¿Per què la gent està tirant sal pel lavabo a la nit?: el truc que evita moltes malalties
- Temporal Neu a Barcelona: aquestes són les zones on està nevant
- INJÚRIES I CALÚMNIES L’exactriu porno Amarna Miller demana 280.000 euros d’indemnització a Irene Montero
- En un local de copes Una jutge de Barcelona ordena readmetre una cambrera que es va negar a treballar en sostenidors i culots
- Infeccions respiratòries ¿Per què aquest any duren tant els refredats?
- Investigació Un presumpte maltractador mor quan fugia de la policia a València
- Primera plana de l’edició impresa La portada d’EL PERIÓDICO del 8 de febrer del 2023
- Sortejos Euromilions: resultats del sorteig del dimarts 7 de febrer del 2023
- Programació El Teatre Maldà acollirà els espectacles musicals ‘Sant Pere el Farsant’ i ‘Guillermotta’
- Sortejos Sorteig Bonoloto del dimarts 7 de febrer del 2023