Parlament Europeu
Sánchez acusa el PP i Vox d’ordir un «complot» per «emmordassar» el Parlament
El Govern esquiva el bloqueig de la dreta judicial i aprova la reforma penal exprés
El PP es vanta de l’ofensiva judicial contra el Govern malgrat la lentitud del TC

El president del Govern, Pedro Sánchez, ha afirmat aquest dijous que la dreta i la ultradreta, amb referència al PP i Vox, han ordit un «complot» per intentar «emmordassar» el Parlament, però ha assegurat que «la democràcia i la Constitució prevaldran» davant aquestes actituds.
Sánchez ha interpretat d’aquesta manera l’intent del PP que el Tribunal Constitucional paralitzés la tramitació parlamentària de la reforma del Codi Penal que inclou la modificació de les lleis del Consell General del Poder Judicial i del propi alt tribunal.
En la roda de premsa que ha ofert al terme de la reunió del Consell Europeu que s’ha celebrat a Brussel·les, el cap de l’Executiu ha recalcat que la intenció era mantenir el bloqueig del Tribunal Constitucional de la mateixa manera que es manté el bloqueig per renovar l’òrgan el govern dels jutges.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Energia Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Futbol Sis partits de sanció a Rüdiger, que els aprofita per operar-se
- Champions league Dembélé silencia l’Arsenal i acosta el PSG a la final de Múnic
- Apunt ¿S’ho imaginen?
- LA CITA DE MONTJUÏC Final guanyada, final per jugar
- PARTIT 100 AMB EL BARÇA Lamine Yamal: "La por la vaig deixar al parc de Mataró fa temps"