Carta bomba
Un ferit en l’explosió d’un artefacte a l’ambaixada d’Ucraïna a Madrid
L’explosiu anava en un sobre que ha rebut l’empleat ferit - La Policia ha activat el protocol antiterrorista i ha acordonat la zona on s’ubica l’ambaixada
Un empleat de l’Ambaixada d’Ucraïna a Madrid ha resultat ferit lleu per l’explosió d’un artefacte a la delegació diplomàtica i ha sigut evacuat a l’hospital Nuestra Señora de América de la capital, segons han informat a Efe fonts policials.
Segons les fonts, l’explosiu anava en un sobre que ha rebut l’empleat ferit; la Policia ha activat el protocol antiterrorista i ha acordonat la zona on s’ubica l’ambaixada, al número 52 de la Ronda Abubilla.
Notícies relacionadesFins al lloc s’hi han desplaçat efectius especialitzats en la desactivació d’explosius, Tedax, a més d’altres unitats policials.
De moment, l’ambaixada no ha volgut confirmar el succés ni fer declaracions.
- El temps Desembre es complica a Catalunya: pluges, borrascas i la incògnita de la neu per Nadal
- Concurs 55 candidats estrella de tot el món opten a dissenyar el Liceu Mar
- Tradicions amb encant El poble de Catalunya que té un pessebre vivent de més de 200 persones: dia, horari i entrades
- Lloc recomanat El petit poble de Tarragona que 'National Geographic' considera "una obra d'art"
- Platja El pacífic poble a només 15 minuts de Santa Coloma de Gramenet: espectacular
- Postura ferma Salvador Sobral rebutja tornar a Eurovisió el 2026 i marca una línia vermella amb Israel
- El Govern defensa l’IRTA-CReSA La Generalitat reitera que no hi ha «cap indici» que el brot de pesta porcina sortís d’un laboratori
- Hostaleria Abaixa la persiana el restaurant de Pep Guardiola: últims dies
- Pla del Govern Catalunya renovarà 20 barris degradats amb una inversió total de 412 milions
- Previsió meteorològica Catalunya reactiva els seus plans davant inundacions davant les intenses pluges previstes per a aquest divendres i dissabte
