Intimidació a una periodista
Dalmases dimiteix com a vicepresident de Junts
El malestar intern per la conducta del dirigent i l’informe del partit condueixen la mà dreta de Borràs a deixar el càrrec
El diputat Frances de Dalmases, mà dreta de Laura Borràs, ha acabat dimitint com a vicepresident de Junts pel cas d’intimidació a una periodista del FAQS. Així ho ha comunicat el mateix partit després de l’executiva extraordinària amb l’informe intern sobre la taula que acredita el comportament del dirigent. En les últimes hores havia anat ‘in crescendo’ no només el malestar entre quadros de la formació arran de les conclusions de l’expedient elaborat per l’advocada Magda Oranich, sinó també per les pressions que aquesta ha denunciat haver rebut de l’entorn de Dalmases a l’hora de redactar-lo.
El dirigent no només ha dimitit com a vicepresident, sinó també com a membre de la comissió de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals del Parlament. Segons el breu comunicat del partit, la dimissió ha sigut acceptada per «unanimitat» per tota l’executiva. És a dir, també per la seva presidenta, Laura Borràs.
- El 2025 Nou rècord de turistes internacionals a Espanya amb 96,8 milions
- Barcelona Wine Week El 60% dels cellers espanyols han reduït la despesa d’aigua
- Fira audiovisual El congrés tecnològic ISE obrirà una fundació a BCN
- Crisi energètica del 2022 Multa a Repsol per vendre dièsel barat als seus clients i car als seus competidors
- Sector bancari El Santander acorda la compra del banc nord-americà Webster
