Eleccions municipals
Madrenas recolza Gemma Geis com a candidata a l’alcaldia de Girona
L’alcaldessa de Girona no ha volgut entrar a valorar la renúncia d’Assumpció Puig

L’alcaldessa de Girona, Marta Madrenas, s’ha posicionat a favor que Gemma Geis, exconsellera d’Investigació i Universitats, encapçali la candidatura de Junts en les municipals del 2023. «Gemma Geis és una candidata a l’alcaldia de Girona que m’agradaria molt, però ho decidirem tots els afiliats de la ciutat», ha afirmat en declaracions a Catalunya Ràdio Madrenas, que no ha volgut entrar a valorar la renúncia d’Assumpció Puig.
«És un tema que ha de passar una mica de temps per deixar-lo refredar», ha sentenciat l’alcaldessa de JxCat, que sobre els Pressupostos de la Generalitat ha sigut clara: «Primer hem de veure com queden i després negociar com un altre grup. No hem de sortir ni d’un sí ni d’un no», ha assenyalat Madrenas.
Notícies relacionadesD’altra banda, l’alcaldessa de Girona ha negat que la situació en el consistori –on governa amb ERC– sigui similar a la de la Generalitat. «Aquí complim els pactes i els acords als quals arribem», ha etzibat amb ironia Madrenas, que també ha defensat l’acord a la Diputació de Barcelona amb el PSC.
«La Generalitat i la Diputació no són el mateix. La Diputació és una gestoria», ha deixat anar l’alcaldessa de Girona, que igualment veu factible instaurar la zona verda a tota la ciutat i ha demanat més trens d’alta velocitat a Barcelona. «És impossible anar amb l’AVE a Barcelona. Hi ha poca oferta i ens tenen en un estatprecari, tot i que és la línia més rendible de tot l’Estat», ha lamentat Madrenas.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Presumpta administració deslleial Els Mossos confisquen documents i joies als marmessors de Pere Mir
- Educació a Catalunya Més del 40% d’aspirants a estudiar Magisteri a Catalunya no aproven les proves d’accés
- Crisi elèctrica Illa compareixerà el dimarts al Parlament per donar detalls sobre l'apagada
- MOBILITAT Controls a les carreteres gironines pel pont de l’1 de maig
- ENERGIA La presidenta de Red Eléctrica apunta a les elèctriques per l’apagada i descarta dimitir perquè a la seva xarxa «res va fallar»
- Nova instrucció als registres El Govern central aprova una instrucció per fer efectiva la prohibició dels ventres de lloguer