Junts per Catalunya
Artadi renuncia a ser candidata a Barcelona per motius personals
La vicepresidenta de Junts es podria estar plantejant abandonar la política
Elsa Artadi /
La candidata a l’alcaldia de Barcelona, Elsa Artadi, de Junts per Catalunya, ha anunciat aquest dijous al seu cercle més pròxim que renuncia a encapçalar la llista barcelonina, segons han avançat els mitjans catalans El Nacional i TV3.
Així doncs, la política catalana es podria estar plantejant abandonar la política. La regidora, vicepresidenta del partit i diputada del Parlament, també ha justificat la seva renúncia per «motius personals», segons han avançat aquests mitjans.
Temes:
- Amb un rebut anual de 17,5 euros de mitjana Unes 240.000 llars de l’àrea de Barcelona començaran a pagar el Tribut Metropolità el 2026
- Una jutge investiga la suplantació de la identitat d’Ustrell
- Demografia Barcelona és la capital espanyola amb més proporció de població estrangera i on més creix
- Automoció BYD estudia obrir una fàbrica de cotxes elèctrics a Catalunya
- "Florentino, ven-lo d’una vegada a l’Aràbia"
- Hisenda confirma: Aquest és l’únic poble fora de Barcelona que entra al top-20 dels més rics de Catalunya
- Cas Koldo El sistema de pagaments al PSOE sorprèn el jutge: ¿Els diners els recollia qualsevol persona que li digués Koldo, un motorista, qui fos?»
- Al Congrés Junts aprova la llei d’Atenció a la Clientela del Govern que prohibeix les trucades ‘spam’
- BARÇA Pedri es lesiona i estarà diverses setmanes de baixa
- La jutge nega al MNAC la possibilitat d’un informe pericial sobre el trasllat de les pintures de Sixena
