Crisi al PP
Ayuso cancel·la la seva agenda pública i dona rèplica a Casado: «No demostraran res»
La presidenta de la Comunitat de Madrid torna a negar que hi hagi corrupció en el contracte al seu germà després de les declaracions de Casado, que ha demanat que s’acabi la guerra

La presidenta madrilenya, Isabel Díaz Ayuso, ha tardat dos minuts a donar rèplica a les declaracions de Pablo Casado i ha tornat a llançar un envit: «No poden comprovar res». Ayuso ha tornat a negar que hi hagi corrupció en el contracte del seu germà, Tomás Díaz Ayuso, que es va fer durant la pandèmia. «Voldria saber com se n’assabenta el PP i no és cert que se n’assabenta pels mitjans. Vull saber per què ha començat tot això, no és per l’assumpte del congrés. Tot puc explicar-ho i tot és demostrable», ha reiterat, i ha afegit que «jo no he fet res més que treballar honradament, deixant-m’hi la vida, i quan estem a Madrid amb majoria absoluta hi ha algú que no vol que em vagi bé ni a Pablo Casado, tampoc».
D’altra banda, Ayuso ha cancel·lat la seva agenda pública per a aquest divendres i no visitarà les instal·lacions d’una farmacèutica a què tenia previst anar aquest matí a la localitat de Colmenar Viejo, després de la crisi oberta al PP.
L’acte al qual havia d’acudir Ayuso, una visita a PharmaMar –farmacèutica espanyola dedicada a la recerca de medicaments d’origen marí que està treballant actualment en un fàrmac contra la covid-19–, estava previst a les onze del matí, tal com van convocar aquest dijous a la tarda des del Govern regional, i era l’únic esdeveniment públic de l’agenda de la presidenta.
Notícies relacionadesNo obstant, a primera hora del matí l’equip de comunicació n’ha anunciat la cancel·lació, i poc després ha convocat una roda de premsa, a les 12.30 hores a la seu del Govern regional, del conseller de Presidència Justícia i Interior, Enrique López; el conseller d’Economia, Hisenda i Ocupació, Javier Fernández-Lasquetty, i el conseller de Sanitat, Enrique Ruiz Escudero
La presidenta madrilenya compareixerà de nou aquest divendres amb el conseller de Presidència Justícia i Interior, Enrique López; el conseller d’Economia, Hisenda i Ocupació, Javier Fernández-Lasquetty, i el conseller de Sanitat, Enrique Ruiz Escudero, a les 12.30 hores.
- El bus X3, la nova línia exprés de TMB, dobla el nombre de viatgers
- Canvis a l’octubre Així serà la nova 2 en català: una desconnexió amb Gemma Nierga, Oriol Nolis i Jordi Basté
- Intervingut un grup de monges acusat d’actuar com una secta
- Previsió de l’Aemet Espanya es prepara per a una onada de calor de rècord que deixarà registres fins a 10 graus per sobre del normal per a l’època
- Un pla urgent lluitarà contra la "degradació" del barri de Sant Antoni
- Nou finançament La hisenda catalana ajorna fins al 2028 la gestió de l'IRPF
- Anunciats el 2022 La Cambra de Comerç urgeix l'Estat a accelerar els projectes d'ampliació de l'autopista AP-7
- Successos Carles Pérez, donat d’alta després de patir la mossegada d’un gos als genitals
- Vídeo | Un senglar es remulla a la platja de la Farella, a Llançà
- ENERGIA El Govern central llança la tramitació per via urgent del reial decret amb mesures per reforçar el sistema elèctric