Un diputat de Vox diu «fill de puta» a Aragonès a l’hemicicle
Borràs atura el ple i dona l’oportunitat de rectificació al polític d’extrema dreta
La ultradreta ha demostrat aquest dimecres tenir, també, pèssimes formes al Parlament. El diputat de Vox Antonio Gallego ha insultat greument el president Pere Aragonès al dir-li «fill de puta» durant el transcurs de la sessió de control al Govern i al cap de l’Executiu.
La presidenta del Parlament, Laura Borràs, al tenir noticia del succès, ha aturat el ple i ha donat l’oportunitat a l’insultant de rectificar i demanar disculpes. Gallego així ho ha fet, tot i que quan es disposava a explicar o justificar el perquè de l’exabrupte, Borràs li ha tret l’ús de la paraula: «No justifiqui vostè l’insult», ha dit.
En el seu primer torn, Ignacio Garriga, líder català del partit ultra, ha demanat a Aragonès que li respongués dirigint les mirada al grup verd. El president, per mostrar el total menyspreu que sent cap a la força d’extrema dreta, sol donar-los l’esquena, una manera de dir que els respon poc menys que per obligació reglamentària.
Notícies relacionadesEn aquesta ocasió, Aragonès tampoc s’ha girat, fet que ha provocat l’enuig ultra.
El passat 1 de desembre, qui va explotar, però mantenint sempre les formes, va ser el mateix president. Després d’una menció de Garriga als ‘menas’, en els termes xenòfobs que sol fer-ho, Aragonès va demanar l’aïllament polític de Vox.
- Pèls de punta Gonzalo Bernardos adverteix del "festival" immobiliari que ve: "L'habitatge de compra es posarà molt car..."
- L’Apartur promou la "xivatada" anònima
- SUCCESSOS Multades tres empreses de busos per l’accident mortal de França
- De la Generalitat a Golden Hotels Aragonès renuncia al sou d’expresident i dirigirà l’empresa familiar d’hotels
- Malalties ultrarares Un jove amb síndrome SAVI millora gràcies a un fàrmac contra el lupus
- La crisi habitacional El Pla Estatal de Vivenda triplicarà la inversió fins als 7.000 milions
- Projeccions econòmiques El Govern i el Banc d’Espanya eleven la previsió de creixement
- Cita empresarial Barcelona Global reuneix 1.500 professionals de 90 nacionalitats
- Farmacèutiques La japonesa AGC Pharma Chemicals inaugura una planta a Malgrat de Mar
- Sector bancari El BBVA confia que el Govern perdi el seu poder per vetar una futura fusió