Al costat del castell
Mor un jove al caure 20 metres en un barranc de Tona
L’accidentat va morir després de ser traslladat a l’Hospital de Vic
Tremp Pallars Jussa Lleida 01-12-2020 La residencia geriatrica de Tremp (Fundacio Fiella-Sant Hospital de Tremp) ha sofert un brot important de COVID19 amb moltes defuncions Tresllat en ambulancia d un dels residents a l hospital Foto Jordi V Pou /
La matinada passada un jove va morir a conseqüència de les ferides que va patir al caure accidentalment vint metres per un barranc del municipi barceloní de Tona, han informat aquest dissabte a EFE fonts del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM). Els Bombers de la Generalitat han informat que poc abans de les onze de la nit d’ahir van ser alertats de la caiguda del jove per un barranc d’uns vint metres a l’entorn del castell de Tona. Els efectius del cos i del SEM van aconseguir rescatar el jove, que va ser traslladat en ambulància a l’Hospital de Vic, on va morir poc després a conseqüència de les ferides sofertes, segons aquestes fonts.
- Obituari Mor l’expilot de Fórmula 1 Alex Zanardi, llegenda del paralimpisme i símbol de resistència
- Qualitat de vida Entrenar per ser independent en la vellesa i no per estètica: "Ara puc anar sol al lavabo"
- THE CONVERSATION Alatxa, gamba blanca o cranc blau: el canvi climàtic al nostre plat
- Relacions infantils ¿És normal que els nens es barallin? Carlos González, pediatre, resol la pregunta: «El nostre fill no és un monstre»
- Col·lectius vulnerables Unes 60 persones sense llar s’instal·len en dos solars de l’Hospitalet després de ser desallotjades de Barcelona i l’aeroport
