Casado corregeix Ayuso per assenyalar al Rei i diu que el responsable dels indults és Sánchez
El líder dels conservadors frena aquest argument contra la mesura de gràcia després que durant setmanes diversos alts càrrecs el brandissin en privat
Isabel Díaz Ayuso va girar tots els focus informatius aquest diumenge cap a Felip VI: «¿Què farà el Rei amb els indults, el faran còmplice?». La presidenta de la Comunitat de Madrid es preguntava en públic el que durant algunes setmanes han fet alguns dels principals dirigents del PP davant els periodistes. No obstant, Pablo Casado ha frenat aquest argument contra el Govern central i ha afirmat que l’únic «responsable» d’aquesta mesura de gràcia és el Govern de Pedro Sánchez, assumint que el cap de l’Estat firmarà els indults com fa amb qualsevol decret del Govern, perquè és la seva funció constitucional.
El líder dels populars ha fet aquesta afirmació tot just començar un discurs que ha pronunciat en un auditori de Madrid on ha presentat la convenció nacional que organitza per a la tardor. I ho ha fet lluny de la seu de Génova, aquest edifici que va dir al febrer que abandonarien per trencar amb el passat i els escàndols de corrupció. En aquests moments s’està jutjant si les obres de la seu es van pagar amb diner negre.
Pablo Casado Constitució Espanyola OTAN PP - Partit Popular PSOE Pedro Sánchez Felip VI Isabel Díaz Ayuso Vox Brussel·les
- Els missatges de Feijóo el dia de la dana deixen en evidència Mazón
- "Volíem aprofitar les onades"
- Un poble de Lleó ven més butlletes del Gordo de les que va comprar
- Obituari Mor Carles Vilarrubí, empresari i exvicepresident del Barça, als 71 anys
- Festes Aquests són els regals de segona mà més sol·licitats pels catalans: una opció més sostenible que triomfa a Nadal
- Naufragi Suspenen aquest diumenge la recerca dels desapareguts a Indonèsia sense resultat
- La caixa de ressonància ¿Els millors discos de l’any o els més importants?
- Estil de vida El secret de la longevitat de Lewandowski per seguir a l’elit amb 37 anys: «No és el que faig ara, sinó el que he fet els últims 10 anys»
- Nous hàbits de criança Anar al col·le amb bolquers, pijama o talons de ‘Frozen’: la falta de límits familiars tensa la gestió de l’aula a infantil
- Nous hàbits de criança Mireia Miralpeix, mestra d’Infantil: «Els nens agraeixen els límits, no poden carregar amb el pes de decidir quan es treuen el bolquer»
