Una aposta «assenyada»
Iceta, sobre els indults: «No crec que tardin gaire»
El ministre ha insinuat que la decisió sobre la concessió estarà a punt abans de l’estiu
El ministre de Política Territorial i Funció Pública, Miquel Iceta, ha defensat aquest dilluns els indults als líders del procés com una aposta «bastant assenyada» per a la «reconciliació» i ha insinuat que la decisió sobre la seva concessió estarà a punt abans de l’estiu.
«Jo crec que sí, però el meu pare deia que creure és no saber i com que no depèn de mi..., tenim aquesta dificultat d’opinar sobre una cosa que no ha passat i ens movem en el terreny de la hipòtesi i el que és abstracte. Però no crec que tardi gaire», ha explicat Iceta en una entrevista a la cadena SER.
Així, i recordant les declaracions del president del Govern, Pedro Sánchez, el ministre ha defensat la necessitat del «retrobament i el retorn de la política», una cosa a què la mesura de gràcia «pot ajudar». «Estem obligats a esperar a veure quina és la proposta del ministre de Justícia, però si estem entossudits en la reconciliació és una decisió bastant assenyada», ha insistit.
- Successos Detenen un jove de 18 anys com a autor de dos robatoris amb violència i intimidació a Reus
- Sector econòmic Barcelona ajusta preus en un estiu de menys despesa turística: hotels de luxe des de 183 euros
- Reunió urgent després del succés La Generalitat promet reforçar les inspeccions al camp després de la mort per calor d’un temporer a Alcarràs
- Guerra a Ucraïna Totes les claus sobre la cimera d’Alaska: on i quan serà i quins temes tractaran Trump i Putin
- L’única cullerada que has de posar a la rentadora per tenir la roba neta i estalviar en la factura de la llum