Diàleg a Catalunya
Sánchez i Aragonès parlen per telèfon 40 minuts i s’emplacen a reunir-se al juny

Pedro Sánchez y Pere Aragonès.
Els presidents del Govern i de la Generalitat catalana, Pedro Sánchez i Pere Aragonès, han parlat per telèfon durant 40 minuts aquest divendres, en una conversa «fluida i productiva» en la qual, segons la Moncloa, s’han emplaçat a mantenir una trobada presencial «al juny».
Tots dos han coincidit en «la necessitat de guanyar definitivament la batalla al coronavirus i aconseguir la reconstrucció econòmica, amb especial referència als fons Next Generation».
El Govern vol plantejar l’amnistia per a tots els implicats en causes judicials relacionades per l’1-O i un referèndum d’autodeterminació, mentre que Sánchez treballa per arribar a aquest espai amb una reforma del delicte de sedició al Codi Penal i amb els presos al carrer a través d’uns indults.
Sánchez, rumb a BCN
Notícies relacionadesSánchez assisteix dilluns a Barcelona a un acte de Foment del Treball, en el seu primer viatge a Catalunya després de l’elecció del nou Govern.
La trobada es produirà a les 12 hores, amb motiu del 250è aniversari de l’entitat, quan s’entregarà la medalla de commemorativa a l’editor Javier Godó, i a l’acte també hi assistirà el president de Foment, Josep Sánchez Llibre, així com una representació del nou Govern i el primer tinent d’alcalde de l’Ajuntament de Barcelona, Jaume Collboni.
Indults del procés Govern Consell de Ministres Codi Penal Jaume Collboni ERC - Esquerra Republicana de Catalunya Oriol Junqueras Govern Pedro Sánchez Taula de diàleg sobre Catalunya Pere Aragonès Quim Torra Sedició Indults
- Sondeig polític d’Espanya Enquesta eleccions generals Espanya: L’auge de Vox dispara el bloc de la dreta i acosta el PSOE al PP
- La Seguretat Social adverteix: si guanyes 300 euros al mes hauràs de donar-te d’alta com a autònom
- Comerç icònic Lledó Mas diu adeu després de 118 anys
- Testimoni Commoció a València per l’home trobat mort després de 15 anys: «Mentre pagues, ningú es preocupa de si ets viu»
- Dotze d’octubre Una recepció sense Sánchez ni Ayuso
- Així és com pots evitar una de les estafes telefòniques més comunes de l'any 2025
- Conflicte al Pròxim Orient Hamàs allibera tots els ostatges vius i Israel entrega 2.000 presoners palestins
- L'ànima vella i l'esperit jove del Toro més contemporani
- Sense previsió de represa La dana Alice obliga a cancel·lar 27 trens en el corredor ferroviari entre Barcelona i València
- Seguretat Social El Govern proposa apujar la quota dels autònoms entre 11 i 200 euros el 2026