El PP defensa els indults a Vera i Barrionuevo perquè Aznar no necessitava el PSOE de soci
García Egea considera que Sánchez concedirà la mesura de gràcia als dirigents de l’1-O perquè depèn del recolzament dels independentistes per aprovar reformes en el Congrés i que «arribin els fons europeus»
El PP considera que Pedro Sánchez concedirà els indults als dirigents de l’1-O perquè els necessita «per seguir en el poder». «És un autoindult», ha afirmat el número dos del partit, Teodoro García Egea. El secretari general considera que els aprovarà perquè necessita els independentistes catalans per tirar endavant les reformes que li pot demanar Brussel·les i que «arribin els fons europeus». Segons la seva opinió, el cap de l’Executiu escriurà «una de les pàgines més tristes de la democràcia espanyola».
En aquest context, i preguntat pels indults que va concedir José María Aznar (PP) a José Barrionuevo i Rafael Vera, ha dit que en aquell cas el PSOE, de què formaven part aquests dos alts càrrecs, no era «soci» del Govern conservador. Barrionuevo i Vera van ser empresonats pel GAL i la guerra bruta contra ETA.
- Tribunals La jutge de la dana cita a declarar com a testimoni el líder del PP, Alberto Núñez Feijóo
- DECLARACIÓ AL JUTJAT Cas Negreira: Laporta rebutja davant la jutge que el Barça pagués als àrbitres perquè era un «exemple al món»
- Hipòtesis obertes L’IRTA-CReSA, investigat pel brot de pesta porcina, no està obligat a tenir pla davant risc biològic
- ChatGPT La IA aposta per aquest barri de Barcelona per viure: "On tradició i modernitat es troben"
- Seguretat viària a Catalunya Mossos de paisà vigilaran irregularitats al volant aquest Nadal
