Desplegament del Govern en la manifestació de l’1 de maig
Les vicepresidentes Calvo i Díaz i cinc ministres acudeixen a la mobilització de Madrid, tres dies abans de les eleccions autonòmiques
UGT i CCOO aplaudeixen la presència dels membres de l’Executiu perquè escoltin les reivindicacions dels treballadors

El Govern ha decidit tenir una representació molt destacada en la manifestació de l’1 de maig de Madrid, a tres dies de les eleccions autonòmiques en aquesta comunitat. Dues vicepresidentes i cinc ministres acudiran a la mobilització, una presència que ha sigut aplaudida per UGT i CCOO. «Està molt bé que el Govern, a qui demanem que faci algunes reformes molt rellevants, escolti el que els treballadors els hem de dir», ha afirmat Unai Sordo, secretari general de CCOO. José María Álvarez, el seu homòleg a UGT, s’ha expressat en un to similar minuts abans que comencés la manifestació. «Honra els i les ministres que ens acompanyin. Farem les mateixes reivindicacions amb la seva presència que sense», ha afirmat.
La vicepresidenta primera, Carmen Calvo; la vicepresidenta tercera del Govern i ministra de Treball, Yolanda Díaz; el ministre de Transport, José Luis Ábalos; la ministra d’Indústria, Reyes Maroto; el de Cultura i Esport, José Manuel Rodríguez Uribes; la ministra d’Igualtat, Irene Montero, i la de Drets Socials i Agenda 2030, Ione Belarra, seran en la protesta. També acudiran a la mobilització els candidats a les eleccions madrilenyes Ángel Gabilondo (PSOE), Mónica García (Més Madrid) i Pablo Iglesias (Unides Podem).
Ione Belarra Irene Montero Primer de Maig José Manuel Rodríguez Uribes Yolanda Díaz Pérez Carmen Calvo
- Barcelonejant Així és el jardí viral de Barcelona amb més de 200.000 flors
- Districte de Ciutat Vella El tràfic de fàrmacs per crear la ‘droga dels pobres’ s’expandeix a la zona més vulnerable de Barcelona
- A les 40 setmanes L’alcalde de Girona Lluc Salellas anuncia la mort del seu fill no nat «de manera inesperada»
- La lliga de campions Adeu, Champions; ‘ciao’, Ancelotti
- Privacitat "Jo mai dono el DNI": un expert explica com donar les teves dades de forma segura en hotels i allotjaments
- Investigació científica La Generalitat assumeix l’administració de Cellex i Mir Puig
- Intel·ligència artificial Treball vigila que les empreses no utilitzin IA per abusar dels empleats
- Previsions econòmiques L’FMI descarta una recessió, però rebaixa les previsions de creixement
- Política monetària El BCE abaixa els tipus al 2,25% en resposta a l’ofensiva de Trump
- Conflicte laboral Els treballadors del BSC aniran a judici per 6 dies d’assumptes propis