Crisi a la Comunitat
Aguado vol ser el candidat de Cs i afirma que té el suport d’Arrimadas
L’exvicepresident de la Comunitat de Madrid Ignacio Aguado ha declarat que vol ser el candidat de Ciutadans en les eleccions del maig i defensa que compta amb el suport de la líder del partit, Inés Arrimadas, i de tota la formació «per continuar treballant». En una entrevista a ‘TVE’, recollida per Europa Press, ha indicat que es faran primàries, com està estipulat als estatuts del seu partit, i si els afiliats confien en ell, seguirà.
Segons ha defensat, vol ser el candidat de Ciutadans i arribar a presidir la Comunitat perquè «Madrid no es pot permetre estar a les mans de Vox, que és el que vol la senyora [Isabel] Díaz Ayuso». Per Aguado, el que ha passat a l’autonomia és «un esperpent», que ell tracta d’evitar «per tots els mitjans», i davant el qual només té paraules de disculpa per als madrilenys.
«És el més irresponsable que he vist en política. El més inoportú, és un caprici de la senyora Ayuso, que va trencar l’acord de govern agafant-se a qualsevol excusa, perquè el nostre compromís era cert. Madrid estava anant bé, però tot se n’ha anat en orris per interès personal», ha dit.
- ChatGPT La IA aposta per aquest barri de Barcelona per viure: "On tradició i modernitat es troben"
- Previsió meteorològica El Nadal arribarà amb pluges, nevades i molt fred a Catalunya: aquestes són les previsions per a les pròximes setmanes
- Lloc recomanat El petit poble de Tarragona que 'National Geographic' considera "una obra d'art"
- L’Hospitalet Illa i Quirós firmen el soterrament de la Granvia
- La duresa d’una malaltia El pitjor moment en la vida de Jordi Cruyff
- Lloc de somni El poble de cinema a 40 minuts de Girona on van rodar 'Joc de Trons'
- La germandat de Montserrat de Sevilla viu amb gran emoció la trobada amb la Moreneta
- La Farga i Gran Via 2 L’Hospitalet encadena dues vendes de centres comercials en un any
- Envelliment saludable La indústria de la longevitat creix al nivell de la IA: «D’aquí cinc anys es podrà allargar la vida i d’aquí 50 hi haurà una revolució»
- Noves obres La Font Màgica de Montjuïc inicia la segona fase de modernització sense interrompre els seus espectacles
