Decidirà el jutge
Presons proposa 12 dies de permís per a Bárcenas
El PP no ha tardat a reaccionar a les xarxes, recordant la locució llatina «Pacta sunt servanda»

La Junta de Tractament de la presó madrilenya de Soto del Real ha proposat la concessió de dos permisos penitenciaris de sis dies cada un per a l’extresorer del PP Luis Bárcenas, tot i que haurà de ser el jutge de Vigilància Penitenciària qui prengui la decisió.
Segons han indicat fonts penitenciàries aquest dimecres, la decisió unànime de la Junta de Tractament s’ha adoptat atès que Bárcenas ha complert ja un quart de la condemna, després que l’Audiència Nacional acumulés les seves penes. Bárcenas compleix condemna a la presó madrilenya pel cas Gürtel.
Notícies relacionadesPrecisament, aquest dimecres el jutge del cas Púnica l’ha citat com a testimoni després que l’extresorer anunciés fa unes setmanes la seva intenció de col·laborar amb la Justícia i que comparegués també a Kitchen, la causa en què s’investiga si se li van robar documents comprometedors per a la formació que estaven en el seu poder.
El PP, partit del qual va ser tresorer, no ha tardat a reaccionar a les xarxes, recordant la locució llatina «Pacta sunt servanda» («El pactat obliga»).
PACTA SUNT SERVANDAhttps://t.co/pQn8Jn0nm7
— Partido Popular (@populares) 24 de febrero de 2021
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- Tensió als Estats Units "Motivació política" en l’assassinat d’una congressista i el marit
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- Tensió als Estats Units Els EUA surten al carrer de forma multitudinària en protesta per Trump
- Tempesta judicial i política La caiguda de Cerdán impulsa en el PSOE avançar les generals
- Predicció La calor s’intensifica a partir de dilluns i algunes zones de Catalunya arribaran als 40 graus
- Xifres d’Interior Rècord d’identificacions policials a Catalunya: 1,2 milions el 2024
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- Acte del PP Feijóo demanarà la compareixença de Sánchez al Congrés perquè es «retratin» els seus aliats: «Si el segueixen recolzant, seran els seus encobridors»
- L’hora més crítica Sánchez acudirà dimecres a la sessió de control al Congrés per respondre per l’escàndol de Santos Cerdán