No el retira
El Govern manté la seva acusació d’atemptat a l’autoritat contra un manifestant independentista
Demana quatre anys i nou mesos de presó per participar en un boicot contra el sindicat policial Jusapol
La Generalitat ha mantingut la seva acusació per un delicte d’atemptat a l’autoritat, a més del de desordres públics i lesions, contra un manifestant independentista per a qui demana quatre anys i nou mesos de presó per participar en un boicot contra el sindicat policial Jusapol. Així ho ha anunciat el lletrat de l’executiu català, que exerceix l’acusació particular, durant el seu informe de conclusions al final del judici contra l’activista Marcel Vivet, que s’ha celebrat a l’Audiència de Barcelona i en el qual la fiscalia sol·licita, pels mateixos delictes, cinc anys i mig de presó.
La Generalitat ha decidit mantenir els seus càrrecs malgrat que el novembre passat el conseller d’Interior, Miquel Sàmper, va anunciar que ultimava un acord perquè l’administració catalana deixés d’exercir l’acusació per delictes d’atemptat a l’autoritat contra els detinguts en manifestacions violentes, un compromís que encara no s’ha concretat, amb el Govern ara en funcions.
- Mobilitat Viatges il·limitats per 6,20 euros a l'any: així pots demanar la targeta social a Barcelona per a majors de 60 anys o discapacitats amb rendes baixes
- Concurs 55 candidats estrella de tot el món opten a dissenyar el Liceu Mar
- "En algun moment hauré de fer el dol"
- Tradicions amb encant El poble de Catalunya que té un pessebre vivent de més de 200 persones: dia, horari i entrades
- Lloc recomanat El petit poble de Tarragona que 'National Geographic' considera "una obra d'art"
- Previsió meteorològica L’episodi de pluges intenses «estàtic» s’acarnissa a Badalona, el Maresme i el Vallès a l’espera de més precipitacions
- Crisi ramadera L’últim senglar infectat canvia l’escenari: «Reforçarem la vigilància en l’entorn de Sant Cugat per detectar més casos»
- Professor i pedagog Mor als 87 anys Joaquim Arenas, un dels pares de la immersió lingüística
- Escàndol internacional Trump, Clinton i la trama Epstein d’abús sexual: les claus
- Accident mortal Mor atropellada una jove de 20 anys que circulava en patinet a Sant Cugat
