Eleccions catalanes
Álvarez de Toledo acusa Casado: «La responsabilitat és del líder del partit»
«Ha quedat acreditada la incapacitat per reconstruir el constitucionalisme», es queixa
L’exportaveu del PP al Congrés, Cayetana Álvarez de Toledo, ha carregat amb duresa contra Pablo Casado després de la patacada del partit en les eleccions catalanes del passat 14-F. Mitjançant una entrevista a ‘El Mundo’, Álvarez de Toledo ha qualificat d’«erràtica» l’estratègia de Casado, ja que entén que s’han deixat «els votants desorientats, orfes i sense prou raó» per votar el PP.
Álvarez de Toledo no culpa Alejandro Fernández, sinó Casado. «Segons la meva opinió no ha fallat el candidat, ha fallat l’estratègia erràtica, profundament equivocada, de la direcció nacional, que ha deixat orfes molts votants desorientats, orfes i sense prou raó per votar-nos». A més, critica el PP de Casado, i afirma que no entén per què «han volgut ressuscitar el catalanisme en lloc de reforçar el constitucionalisme. ¿Per què ho han fet? Per a mi és un misteri polític i psicològic».
Notícies relacionadesPer Álvarez de Toledo, «ha quedat acreditada la incapacitat de Pablo Casado per reconstruir el constitucionalisme, que és el principal desafiament espanyol». «Casado s’ha deixat esquinçalls de credibilitat com a líder del constitucionalisme. El lideratge és de Pablo Casado i seva ha sigut la presència constant en la campanya», remarca, per concloure amb duresa: «La responsabilitat de tot això no és de Bárcenas, no és de Rajoy, no és de l’Alejandro, no és de l’abstenció. Fins i tot, segons la meva opinió ni tan sols és de Teodoro García Egea, amb una gestió del partit que deixa moltíssim a desitjar. «La responsabilitat és del líder del partit»
El portaveu nacional del PP, José Luis Martínez-Almeida, ha rebutjat aquestes paraules de l’exportaveu. Tot i que ha admès que el resultat obtingut a Catalunya és «molt dolent» i que per això «correspon analitzar en l’àmbit intern quines en són les causes i corregir si és necessari el rumb per obtenir confiança dels catalans».
- La vídua d’Andic demana als fills de l’empresari més diners de l’herència
- Endarrerir el rellotge ¿Quin dia és el canvi d’hora a Espanya? L’horari d’hivern 2025 és a tocar
- S’accelera el desallotjament del bloc Venus de la Mina
- 10 famosos assenyalats
- Cas Koldo Aquestes són les "diferències irreparables" que han motivat el canvi d’advocat d’Ábalos
- Estudi científic Deixar de fumar frena el deteriorament cognitiu que provoca el fum, millora la memòria i contribueix a la fluïdesa verbal
- La caixa de ressonància La música puja i, per tant, els preus també ho faran
- Jornades de la fundació Puigdemont reivindica la solidesa de Junts davant l’«èxit a curt termini» d’Aliança Catalana
- ASSEMBLEA DE COMPROMISSARIS BLAUGRANA Laporta presumeix de recuperació econòmica: «Qui no ho vegi és perquè no hi ha més cec que el que no vulgui veure»
- ¿Nova tendència? Les subhastes de maletes perdudes en aeroports s’estenen per Europa: «El preu de sortida són vuit euros»